sexuele relatie

• Mart

Hoi,

Ik weet niet of ik hier helemaal thuis hoor maar ik waag het er maar op. Negatieve reacties neem ik maar op de koop toe.

Het heeft lang geduurd eer ik er aan toe kwam om te doen wat ik nu doe.

Mijn partner is helaas zwaar beperkt en hoewel ze erg graag wil kan ze mij nauwelijks sexueels contact geven. Ik hou zielsveel van haar maar ook ik ben maar een man van vlees en bloed en heb toch af en toe mijn verlangens en behoeften naar sexuele contacten.

Ik ben daarom op zoek naar een vrouw die bij voorkeur in het zelfde schuitje zit om samen af en toe sexueel contact te hebben. Vanzelfspekend geld dit natuurlijk ook voor vrouwen die niet in deze situatie zitten maar er wel wat in zien.

Sex moet bij mij vooral genieten zijn voor zowel man als vrouw zonder extreme vormen. Ik durf het aan om mij zelf een nette en schone man te noemen en ben woonachtig in Twente en veel van huis zodat ik vrij eenvoudig wat af kan spreken.

Ik ben beslist niet zielig en ben al helemaal geen saxmaniak of zo maar ik mis het genieten er van enorm.

Reacties graag naar mijn prive adres.

Groeten,

Mart. (41)

• Marieke

Wat is er nu mooier dan genieten van fijne sex op basis van wederzijds respect.

Ben getrouwd iets ouder, maar voel me echt geweldig, wil wel meer vertellen maar waarheen

• Wim

Mocht je interesse hebben Marieke, ik heb hetzelfde probleem. Ik ben wat ouder (51) Mail me maar als je zin hebt. Niks moet, alles mag.

• Marc

Hoi Marieke,

Je moest eens weten wat ik je allemaal wil vertellen.

Maar ja waarheen schrijf ik dat dan?

• Marieke

Als het om marthend……..gaat denk ik je E-mails adres te weten.

Je verhaal komt vertrouwelijk over, als adres klopt laat het even weten

neem ik contact op.

Hou van romantiek en niet alleen maar………

• Marieke

Nu niet allemaal tegelijk, laten we het vooral leuk en sportief houden.

Zin hebben en krijgen zijn twee, ik hou veel van romantiek met als klapper…

• Mart

Hallo Marieke,

Fijn dat je reageert. Mijn adres is marthendriksen@live.nl

Ik zie uit naar je mailtje!

Groeten,

Mart

• Marc

Hoi Marieke,

En ben jij dan dé Marieke die ik ken? Een dame met klasse die vooral van de sfeer houdt. En als de sfeer eenmaal goed is…

Marc

• jimmy

hoi marieke

ben ook getrouwd en op zoek naar sexrelatie en voel mij op dit moment ook heel goed.precies zoals je zegt genieten van fijne sex op basis van wederzijds respect is precies wat ik zoek.zelf ben ik 42 jaar oud,bruin haar en ogen,189cm lang,normaal postuur en in het bezit van een sexboutique in de stad met een sexbios,zou het leuk vinden om jou uit te nodigen voor een filmpje te pakken hier in de zaak voordat de klanten mijn zaak bezoeken.als je dit wat lijkt laat het me dan weten je kunt mij altijd bereiken op mijn msn die is jimmygilstrop67@hotmail.com misschien kunnen we ook eerst foto's uitwisselen.alvast groetje's van jimmy uit maastricht