bang

• M.

Hallo,

Ik ben een meisje van 21 jaar en heb nog nooit goede sex gehad. ik heb ook nooit vriendjes omdat ik daar geen zin in heb, en geen tijd voor. Er zijn zat jongens die het wel willen maar als het erop aan komt dan trek ik me altijd terug.

En nu ben ik het zat

ik zou wel eens een seksrelatie met iemand willen hebben maar ik voel me niet op mijn gemak bij mannen die alleen voor de seks willen, want dan gebruiken ze mij in feite en dat geeft toch een kutgevoel, ondanks ik zelf ook geen relatie wil.

Het liefst wil ik iemand die wel om me geeft, een vriend ofzo, maar die ook geen vastigheid en verplichtingen wil.

er is nu iemand die ik al heel lang ken en die seks wil, maar ik weet niet precies of hij nou voor 1 keer wil of voor vaker en dat vind ik moeilijk. als het bij 1 keer blijft weet ik dat ik me onzeker ga voelen over of het wel lekker was voor hem etc.

ik begrijp mezelf gewoon niet zo goed

hoe kom ik er achter wat ik wil??? en hoe maak ik dat duidelijk aan iemand??

Groetjes,

M

• john

Hallo

Mail me op mijn hotmail adres dan kunnen we hierover van gedachten wisselen als je dat wilt .

• johan

doe wat je hard in geeft of anders er met iemand er over chatten of iets en wie weet kom je der achter

• adrem

mail maar eens

• Marco

Hoi,

Dit zijn vrij serieuze gevoelens waar je mee loopt meid… ik vind het goed van je dat je er actie op onderneemt.

Mail mij maar als je er verder over wilt praten…

Groetjes Marco

• Ikke

het ligt eraan waar je woont, anders kunnen we er over praten.

• danny

hallo m ik ben danny en kom uit den haag en ik zou je graag beter willen leren kennen ik kan ontvangen en zou graag willen weten waar je vandaan komt ik hoor graag van je gr danny

• Mart

Kijk hier eens naar M,

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1742&i=3632&t=3632

• Dennis

M. schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik ben een meisje van 21 jaar en heb nog nooit goede sex

> gehad. ik heb ook nooit vriendjes omdat ik daar geen zin in

> heb, en geen tijd voor. Er zijn zat jongens die het wel

> willen maar als het erop aan komt dan trek ik me altijd terug.

>

> En nu ben ik het zat

> ik zou wel eens een seksrelatie met iemand willen hebben maar

> ik voel me niet op mijn gemak bij mannen die alleen voor de

> seks willen, want dan gebruiken ze mij in feite en dat geeft

> toch een kutgevoel, ondanks ik zelf ook geen relatie wil.

>

> Het liefst wil ik iemand die wel om me geeft, een vriend

> ofzo, maar die ook geen vastigheid en verplichtingen wil.

>

> er is nu iemand die ik al heel lang ken en die seks wil, maar

> ik weet niet precies of hij nou voor 1 keer wil of voor vaker

> en dat vind ik moeilijk. als het bij 1 keer blijft weet ik

> dat ik me onzeker ga voelen over of het wel lekker was voor

> hem etc.

>

> ik begrijp mezelf gewoon niet zo goed

> hoe kom ik er achter wat ik wil??? en hoe maak ik dat

> duidelijk aan iemand??

>

> Groetjes,

> M

Ik moest wel lachen toen ik al die reacties op je bericht zag, want de meesten nodigden je uit om met hun prive te mailen; de bedoeling daarachter laat zich niet moeilijk raden. Men wil graag seks met jou, niet om wie je bent of hoe je bent, maar omdat je simpelweg een vrouw bent. Natuurlijk zal men dat heftig ontkennen.

Je hebt in ieder geval duidelijk gemaakt dat je onzeker bent en dat de seksuele ervaringen die je tot nu toe hebt gehad, je erg zijn tegengevallen.

Je moet seks niet als iets zien dat los van alles staat, dus niet aleen maar het doen, klaarkomen en wegwezen.

Ik denk dat je een vriend of een man moet hebben waarbij je je vertrouwd en die je het gevoel geeft dat je bij hem jezelf kunt zijn. Met wie je ook in alle openheid over je gevoelens en onzekerheden kunt spreken en waarvan je het gevoel hebt dat hij je aanvoelt en begrijpt.

Zeker niet met elkaar afspreken alleen maar met het doel om seks samen te hebben, want dat mislukken, want dat komt nogal geforceerd en krampachtig over.

Gewoon eens samen afspreken, ergens samen gaan eten of iets drinken en een plekje vinden waar je samen ongestoord bij elkaar kunt zijn. Zorg dat er een ontspannen stemming is, een beetje een romantisch sfeer. Gewoon wat kletsen en als je voelt dat de vonkjes overspringen en je vlinders voelt en hij een arm om je heen slaat, dan samen heerlijk lang knuffelen.

En merk je van elkaar dat je opgewonden raakt, ga dan niet meteen tot “het doen ”over..kus elkaar lang en intens, streel elkaar op intieme plaatsen, stel “Het doen”zo lang mogelijk uit. Verwen elkaar op allerlei manieren, zoals hij met je tong in je laten komen,of jij zijn paal streelt of kust…

Maak ook duidelijk wat je fijn vindt en wat niet..help hem daarbij een beetje…pas aan het einde van het verhaal als jullie elkaar helemaal gek hebben gemaakt..dan kan “het”gebeuren…Hopenlijk weet hij zich goed te beheersen en laat hij jou eerst een paar keer komen. Als hij dat niet doet, dan weet je genoeg, dan is hij alleen op zijn eigen genot uit en gebruikt hij jou alleen maar als genotsmiddel.

Veel vrouwen voelen zich daarom tot oudere mannen aangetrokken omdat zij meestal jouw gevoelens en wensen centraal stellen en daar veel beter mee omgaan en je ook op je gemak stellen.

Garanties vooraf zijn er nooit te geven, alleen maar goede of slechte kansen. Dus je moet het risico durven te nemen.

Erg belangrijk is dat je voor je zelf weet wat je wilt en dat niet laat bepalen door een man en daar kun je alleen maar achter komen door eens met een goede vriendin te spreken. Vrouwen voelen elkaar op dat punt beter aan.

• Theo

Hoi M.

Het is helemaal niet erg dat je bang bent, dit heeft ieder meisje en vrouw, het gevoel gebruikt te zijn.

Als je er over wilt praten kun je reageren. Praten kan telefonisch, MSN of Persoonlijk net wat je voorkeur is.

Groetjes Theo