zoekt gezelligheid voor de feestdagen

• rinie

hallo zijn er nog aantrekkelijke mannen,die mij een jonge vrouw van 26 willen uitnodigen voor de feestdagen,ben op zoek naar lieve man leeftijd en huidskleur spelen geen rol

als het maar heel gezellig word.

ik ben blond blauwe ogen 162 groot 55 kilo zwaar 26 jaar oud.

asperinie@yahoo.com

mail maar je profiel,,en wie weet

dit is een eerlijke advertentie,dus verwacht ik ook eerlijke reactie's

kusjes en tot snel rinie.

• Marco

Hoi Rinie,

Tuurlijk wil ik je wel uitnodigen voor tweede kerstdag…

Mijn profiel? Ben 30 jaar, 1.73m, 80 kg en grijsblauwe ogen… De rest vertel ik je graag over de mail ;)

Lieve kus Marco

• Lgozer

hoi hoi.

Ik hoop met de kerst ook niet alleen te zijn en te zitten.

Dus wie weet kunnen wij elkaar uitnodigen voor een gezellige tijd met die dagen.

Ik een man van 41 jaar woon in hilversum en single.

PS er is alleen 1 ding dat ik liever zeg als je contact zou willen omdat veel mensen het afschrik als ik het zo zo rechtsstreeks meld???

En wat is knap ik weet wel dat ik lief en aardig ben met een lief en goed innerlijk uiterlijk niet lelijk maar het innerlijk des te beter.

Wie weet hebben we dan samen toch een warme en gezellige kerst.

groetjes adri

• Lgozer

hoi hoi.

Ik hoop met de kerst ook niet alleen te zijn en te zitten.

Dus wie weet kunnen wij elkaar uitnodigen voor een gezellige tijd met die dagen.

Ik een man van 41 jaar woon in hilversum en single.

PS er is alleen 1 ding dat ik liever zeg als je contact zou willen omdat veel mensen het afschrik als ik het zo zo rechtsstreeks meld???

En wat is knap ik weet wel dat ik lief en aardig ben met een lief en goed innerlijk uiterlijk niet lelijk maar het innerlijk des te beter.

Wie weet hebben we dan samen toch een warme en gezellige kerst.

groetjes adri