Voor een vrouw werken de berichten afstotend hier!

• Dennis

Als je meeste berichten hier leest, moet je je als vrouw wel vreselijk voelen. Veel meer dan een genotsmiddel ben je bij deze berichten niet, om nog maar niet spreken over enige omgangsvormen of respect.

Ik snap de mannen ook niet, want geen vrouw die zichzelf respecteert, voelt zich aangetrokken tot deze puberverhalen. Ze geven mij de indruk dat het van die simpele zielen die een vrouw willen bespringen, klaar willen komen en dan wegwezen. Ik kan me niet voorstellen dat daar een vrouw naar uitziet. Trouwens het is nog maar de vraag of ze in staat zijn om een vrouw te bevredigen.

Het heet hier een sekspagina te zijn, maar velen begrijpen niet wat het inhoudt en zijn de tijd van het masturberen nog niet ontgroeid.

• player

en jij hebt van dit alles geen last zeker ik denk dat jij je dan toch wel eens een keertje mag laten na kijken.

Ik heb namelijk al wat leuke avontuurtjes aan deze site overgehouden.

En als jij dit allemaal zo vreselijk vindt wat doe jij dan op een site als deze.

En als je op deze site wat langer rond kijkt dan zal je ook heel wat advertenties zien van @!#$ vrouwen.

• Dennis

Je hebt er niet veel van begrepen!'

De vraag is niet of jij er leuke “avontuurtjes” aan hebt overgehouden, maar of de vrouwen die je hebt gehad het ook leuk gevonden hebben.

Tja, als je de commerciele advertenties ziet, dan praat je over iets anders, dat is gewoon betaalde seks. Daar heb je zo'n site niet voor nodig.

• player

Nee jij begrijpt het wat denk jij nou dat die vrouwen het met tegen zin doen duh

• yvonne

Nee hoor deze berichten werken niet afstotend voor mij. mmmm.

Je mag ook persoonlijk schrijven naar girl_gangbang@yahoo.com

en misschien schrijf ik wel terug maar het moet wel heel spannend zijn

• jose

ach, ik begrijp die mannen wel een beetje. Vrouwen zijn ingewikkelde schepsels. Soms weten ze zelf niet eens hoe ze klaar moeten komen en/of hebben het nog nooit met zichzelf gedaan. En dan moet de man het wél weten…tjee! Mannen kunnen makkenlijk aan hun trekken komen, dat is vrij simpel…..maar een vrouw! Tjonge, ben je uren bezig met een vrouw, ben je helemaal uitgeblust en dan zeg ze “Het was wel lekker hoor, maar klaarkomen lukte niet”. Ik kan me erg goed voorstellen hoe dat voelt voor een man.