Fantasietje

• Cindy

Hallo mannen

Ik heb al jaren de fantasie om eens een man te ontmoeten, te pijpen in bv kleedhokje.. en verder ons weegs te gaan.

Welke man lijkt dit leuk ?

Even voor de duidelijkheid..verder wil ik niets meeeeer..en niets minder.

Welke man heeft leuk idee voor lokatie (Den Haag/omgeving). Mail maar even en we praten er verder over.

xx

Cindy

• Thomas

Ik heb wel een leuk idee in de omgeving van Den Haag. Stuur me je e-mail adres maar, heb ikwel een leuk voorstel.

Thomas

• Pjotr63

hi Cindy,

wat dacht je van op een toilet in een Restaurant? of pashokje bij v&d?

of juist in een sexshop?

mail me eens, Peter

• danny

hallo cindy ik ben danny uit den haag en zou het spannend vinden om gepijp te worden in een pashokje of ergens lekker in de duinen ik hoor het graag van je ok gr danny xx

• peter

ha lekkerding

wil je graag ontmoeten; woon in leiden ne kan verplaatsen; let me know soon; ben 40 en supergeil

likjes

peter

• marko

hey ,,,leuk idee !! er zijn genoeg winkels in den haag mail maar en ik ben je mannetje ..!!

leukt me leuk/@!#$ om in zo'n kak winkel of v/d een pashokje te nemen …

wie weet

gr xxx

• Hans

Hoi Cindy,

IK heb het een keer in een wc gedaan met een onbekend meisje.

Was super @!#$ zal het graag nog eens willen doen maar met wie?

Ik hoop met jouw ik hoor het wel.

XXX Hans,

• pikkie

hoi

lijkt me tof waar en hoelaat

• george

hoi Cindy

het lijkt me leuk om in een zwembad of sauna af te spreken en daar enkeld oog kontakt te hebben en dan naar een kleed kokje gaan voor een heerlijke pijpbeurt

ik maak er graag tijd voor dus mail me maar

• anonoiem

Hoi Cindy,

Ben een goed uitziende jongen, 28 jaar, goed opgeleid, zwarte krulletjes, blauwe ogen…..last but not least….ervaren en vol energie…