zoek een leuke vrouw

• danny

hallo ik wil iedereen een gelukkig en gezond 2007 toewensen

en ik zou graag weer eens een leuke/lieve vrouw leeftijd onbelangrijk bij me thuis willen hebben voor een fijne avond/nacht voor een heerlijke sex date en wie weet wat daar uit voor komt verder ik hou veel van sex en omdat ik al 5 jaar vrijgezel bent mis ik het wel erg ik ben een jongen van 37 jaar en kom uit den haag en ik kan ontvangen ik hoor graag van jullie gr danny

• annoma

nog speciale verzoeken wat betreft uiterlijk??

• danny

hallo annoma nee ik heb geen speciale verzoek als je er lekker uit ziet is dat mooi meegenomen maar ik hou van kale kutjes en misschien kan je me mailen ik hou van veel en ben zelf ruim 5 jaar singel en kom uit den haag en kan ontvangen maar wil niet smsen of bellen naar 0906 nr's en hoop dat a;s je me mailt dat je er een foto bij kan doen of een beschijving kan doen van je zelf ik hoor graag van je gr danny

• danny

hallo annoma ik heb geen speciale verzoeken over een uiterlijk maar ik hou wel van frise damens en die schoon zijn opzich zelf en geschoren zijn van onder en verder merken we het wel wat er gaat gebeuren gr danny