@!#$ sexdate gezocht

• Carin

Hoi Lekkere mannen van Nederland,

Ik ben een heteroseksuele meid van 23 jaar en heb al een tijd interesse in een bijbaan in de seksbranche.

Ik vind vaak mannen van rond de 40 erg sexy en ik ben voor veel in, behalve poep of piessex.

Hou ontzettend van pijpen.

Ik ben 1.70m, normaal postuur, blond haar, cup B.

Omgeving Rijnmond.

Kan alleen verplaatsen.

Groetjes en tot horens/ziens.

' Carin'

• danny

hallo carin ik ben danny 37 jaar uit den haag en ben gek op sex en zou je graag willen ontvangen en dan lekker te sexen samen ik hou van heel veel ok ik hoop je te horen gr danny

• Carin

Hoi Danny

Bedankt voor je reactie.

Ben je wel bereidt ervoor te betalen ( in overleg)?

Groetjes en tot horens.

Carin

• danny

hallo carin wat zijn je kosten dan voor de sex date zou je me willen mailen en heb je een fototje van je zelf ik wil wel iets betalen maar wil er niet veel voor neerleggen en liever betaal ik er niet voor maar denk wel dat we er uit komen samen toch ik woon in den haag en kan je ontvangen en waar hou je allemaal van ik hoor het graag van je xx

• augusto

hey Carin

ik wordt een beetje heet van je advertentie hmmmm zou me wel eens heerlijk door je willen laten pijpen

laat eens wat van je horen dan kunnen we wat afspreken…

dooeidoei

• Sergio

hoi, je hebt een erg interssant aanbod!

ik ben 27 jaar oud, sportief en dol op sex en op deze manier ook erg spannend ik kan ontvangen en verplaatsen misschien hoor ik iets van je

kisCarin schreef:

>

> Hoi Lekkere mannen van Nederland,

>

> Ik ben een heteroseksuele meid van 23 jaar en heb al een tijd

> interesse in een bijbaan in de seksbranche.

> Ik vind vaak mannen van rond de 40 erg sexy en ik ben voor

> veel in, behalve poep of piessex.

> Hou ontzettend van pijpen.

> Ik ben 1.70m, normaal postuur, blond haar, cup B.

> Omgeving Rijnmond.

> Kan alleen verplaatsen.

>

> Groetjes en tot horens/ziens.

>

> ‘ Carin’

• jan

wil je contact op nemen,ff mekaar beetje leren kennen,kus

• eerste hulp voor vrouw

joehoe,denk dat je kan ophoude met zoeken,ik jm van 35 zou jou graag het genoegen geven,dus maak niet uit hoe of waar,gewoon doen!ziet er best uit,dus spijt krijg je niet.zie dat je een nacht waker ben dus?waar wach je op.serieus,daarna foto,want neem ik aan ,wil jij toch ook,tot zo.kus