Hallo

Waarom,

ik zat vanavond bij mijn beste vriend biertje der bij, geen vrouwen in de buurt en we hadden het over de nieuwe vriendin van mijn maat, Laura echt een gouden vrouw. Ik vind haar echt fantastisch, wat mij vooral zo boeit is dat ze altijd zo attent is ze kijkt je aan en kan echt geinterreseerd zijn en vraagt ook echt naar dingen die je hebt gedaan en zo, ook luistererd zij goed, tussen haakjes een goede gespreks partner. Eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers op hem, ik had graag iets met haar gehad.

Theo zei dat ze erg onzeker was en, ze had gezegd dat ze zich zelf een beetje te dik vond, en ze was ook erg onzeker en terughoudend in bed, ik vroeg hem waarom hij haar niet een beetje geruststelde enzo gelukkig deed hij dat wel. hij vond haar net zo als ik geweldig, in elk opzich uiterlijk en ook haar karakter. hij wil ook echt een serieuze relatie met haar opbouwen.

Toch was ik nog wel nieuwsgierig waarom ze dan zo preuts was, eerst wilde hij het niet vertellen maar ik vroeg door.

En daar kwam het schokkende verhaal! Hij vertelde mij dat ze van plan was om naar een plastisch chirurg te gaan om haar schaamlippen te laten verkleinen, en dat was dan ook de reden dat ze zich zelf niet durfde te laten gaan.

Hij vertelde mij dat hij ook erg opwindend vond.

Ik zeg tegen hem dat ik toevallig een stukje in een vrouwen weekblad had gelezen over disigner vagina's, de colomnist schreef dat het vaak voorkomt en dat ze natuurlijk gevoed door de comercie er toe aangespoord worden dit soort operaties laten doen. Theo vond het maar iets raars, het mooiste van de vagina weg laten snijden omdat het niet estetisch zou zijn, echt jammer! ik vraag me af welke slimme plastisch chirurg dit fabeltje in de wereld heeft gebracht, het zal ze wel goed geld opleveren neem ik aan. Volgens mij vinden de meeste mannen grote lippen juist erg mooi denk ik.

Toen ik die vanavond thuis kwam ben ik even gaan zoeken op internet en vond genoeg sites over dit onderwerp, fantastische foto's, gelukkig zijn er nog genoeg dames die wel snappen dat ze mooi zijn en er gelukkig niets aan laten veranderen.

na dit avontuur op internet ben ik er wel over uit the bigger the better!

Toch vraag ik mij nog wel af hoe vrouwen hier in het algemeen over denken?

Ook vinden vrouwen zichzelf al snel te dik, vind ik ook zo jammer.

Laura je bent zo mooi jammer dat je het zelf niet snapt!

Al die onzekerheden

Waarom?

www.large-labia-productions.com

www.sexylabia.com

labiaminora.uw.hu/