Ik ben afgelopen vrijdag naar Moniques dutchgangbang geweest. Had hier al veel over vernomen, maar wilde eigenlijk niet geloven dat dit echt bestond. Er was één ding om daar achter te komen en dat is heen gaan. Had dus een plaats gereserveerd en de stoute schoenen aangetrokken. Moet achteraf bekennen dat ik daar geen spijt van gehad heb hoor. Had niet verwacht dat die meiden het echt uit hobby deden en er geen geld voor moesten hebben. Toch was dit wel het geval. Ik heb heerlijk met vier meiden sex gehad zonder daar voor te hoeven betalen. Alleen de entree en drankjes, maar dat vind ik vrij normaal.
Waar gangbang bij mij altijd een negatieve wanklank kijk ik daar nu geheel anders tegen aan. Gangbang is niet altijd een groepsverkrachting zoals in de kranten vaak staat maar een gangbang kan ook met onverzadigbare vrouwen die zich vrijwillig laten @!#$. Deze vrouwen genoten er echt van en de aanwezige mannen ook.
Zo zien jullie maar weer. Eeen vooroordeel is niet altijd goed. Vooral niet op het gebied van sex.