gangbang

• Utrechtstel

Ik ben afgelopen vrijdag naar Moniques dutchgangbang geweest. Had hier al veel over vernomen, maar wilde eigenlijk niet geloven dat dit echt bestond. Er was één ding om daar achter te komen en dat is heen gaan. Had dus een plaats gereserveerd en de stoute schoenen aangetrokken. Moet achteraf bekennen dat ik daar geen spijt van gehad heb hoor. Had niet verwacht dat die meiden het echt uit hobby deden en er geen geld voor moesten hebben. Toch was dit wel het geval. Ik heb heerlijk met vier meiden sex gehad zonder daar voor te hoeven betalen. Alleen de entree en drankjes, maar dat vind ik vrij normaal.

Waar gangbang bij mij altijd een negatieve wanklank kijk ik daar nu geheel anders tegen aan. Gangbang is niet altijd een groepsverkrachting zoals in de kranten vaak staat maar een gangbang kan ook met onverzadigbare vrouwen die zich vrijwillig laten @!#$. Deze vrouwen genoten er echt van en de aanwezige mannen ook.

Zo zien jullie maar weer. Eeen vooroordeel is niet altijd goed. Vooral niet op het gebied van sex.

• wild-one

heej,,

ben wel bij monique geweest maar dan op de zaterdagavond voor stellen.

het is een fantasie van me om me eens in te schrijven als dame voor zo,n avond.

lijkt me echt heerlijk om me de hele avond door mannen te laten nemen.zou graag zien dat mn vriend meegaat en zich daar ook goed vermaakt…

zijn er meer vrouwen met zo,n fantasie….t lijkt me echt heeeerlijk

xxxx

• melanie

mmmmm Ja ik heb al jaren dezelfde fantasie, maar ben getrouwd en mijn man wil er niets van weten….toch blijf ik dromen, heb je misschien een idee, suggestie?

• Thomas

ja!

Mail mij maar eens. Zal ik zorgen dat je dat overdag kunt meemaken.

• jp

hey melanie,

misschien dat we samen eens kunnen gaan? ben ongebonden, slank en 1,83m en zie er goed uit.

mail me maar randoflip@hotmail.com

grtzzz JP

• Laura

Hebben ze ook een site of zo ?

Welke plaats is dat ?

• man

Hallo

Melanie als je interesse hebt mail me maar.

• melanie

Interesse in wat? Ik zoek geen man alleen, maar wil graag het middelpunt van een gangbang zijn