Gangbang

• Marco35

Tot voor kort dacht ik dat gangbang alleen te maken had met verkrachting en vrouwonvriendelijks sex. Toch was ik regelmatig gefacineerd door de website van dutchgangbang, maar had er geen goed gevoel bij.

Toch besloot ik in januari maar eens een kijkje te gaan nemen. Had netjes een plaatsje gereserveerd en afgereisd naar wieringerwerf.

Er werd aangekondigd dat er 20 onbetaalde amateur meiden zouden zijn. Dit leek me allemaal heel erg vreemd, want welke vrouw laat zich nu voor niets helemaal suf @!#$.

Toch moet ik bekennen na een bezoek aan de dutchgangbang heel anders tegen dit fenomeen aan te kijken. Er was wel degelijk veel respect voor de vrouwen en de dames genoten er echt van zonder er maar een dubbeltje(valuta uit vorige eeuw) voor te ontvangen. Er liep zelfs een 19 jarige meid rond die zich helemaal suf liet naaien en sproeide van geiligheid.

Als ik voortaan het woord gangbangvoorbij zie komen heb ik daar vanaf nu een geheel andere kijk op. Wat eenbelevenis en wat een aanrader zeg.

• jp

wat kost dat nou zo'n gang bang? t zal niet voor niets zijn en hoe gaat t in zijn werk?