maakt het voor mannen uit wat de omvang is van vrouwen? of verschilt dat per vent? ik vraag me af of je als man opgewonden kan raken door iemand die een (paar) maatje(s) meer heeft heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb er inderdaad ervaring mee. Ben eens met een vrouw samen geweest die meer dan een paar maatjes meer had…….lagen samen op bed en oraal ging alles nog prima, maar toen het dan zo ver was (de daad) was mijn penis meteen in zijn rustpositie….slap dus….ik schaamde medood, en had dit nog nooit ervaren….maar ben er wel zeer snel mee gekapt….
Ik hoop dat je er wat wijzer van bent geworden.
Maar mag ik jou ook vragen waarom je dit vraagt. Leg me dat eens uit? En wat bedoel jij met een paar maatjes meer, want ik heb wel eerder een stevige vrouw gehad, en had daar nooit problemen mee.
Groetjes Richard
hallo annoma ik ben danny 37 jaar uit den haag ik heb zelf een vriending gehad die vrij stevig was en ik heb er heelemaal geen probleemen mee gehad dat ze zo was we hebben heerlijke sex gehad maar het is uit gegaan omdat ze zo veel dronk en daar hou ik niet zo van ze was elke avond goed aangeschoten als ze naar bed ging en ik drink zelf niet en ik heb zelf ook een paar adv.geplaats en heb 1 reaktie gekregen van je maar verder nog niets gehoord en ik hoop iets van je te mogen horen gr danny xx
ligt aan de persoon en de uitstraling.
ik kan helemaal gek van opwinding worden als de persoon een leuk iemand is met een of 9 maatjes meer. het moet niet vies en vet zijn maar mooi dik is geweldig!!
heb zelf een vriendin van 100 kg gehad en ze had een paar herlijke tieten en een strak poesje. ligt ook lekker zacht. dun is ook niet alles!!!!!!!!
groetjz van randoflip@hotmail.com oftewel JP
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?