Wij zoeken een lekkere, slanke man of vrouw voor genot.
Mijn naam is Mateo. Ik ben een 37 jarige bi-man van 1.85 m lang met een normaal postuur , een goed figuur , donker uiterlijk , zoveel mogelijk geschoren en zie er zeer goed en verzorgd uit. Ik ben getrouwd met een mooie vrouw en heb 2 kinderen en toch heb ik nog een groot aantal fantasieen een deel daarvan kan ik heel goed bij mijn vrouw neerleggen maar bij een paar andere heb ik toch wat hulp van derden nodig. Ik ben onderdanig en heb een fetish met o.a. nylon , voeten , leer lak , hou van bondage en ben zeer masochistisch , kan heerlijk sexen onder invloed van poppers en schuw ook andere verdovende middelen zoals thc niet.
In een van mijn fantasieen word ik langdurig door 2 of meerdere mannen misbruikt terwijl ik gemaskerd en gebonden in allerlei posities gedwongen word. Langdurig is wel een beetje het sleutelwoord in al mijn fantasieen en taboes horen daar niet bij. Het lijkt mij geweldig om als iemand zijn slaaf mee te gaan naar fetish feesten om daar als @!#$ dienst te doen ook darkrooms en gangbangs trekken mij bijzonder aan.
Een van mijn wensen is ook mee te doen aan perverse amateur film en of foto sessies. Heb ik van iemand de belangstelling gewekt stuur dan gerust een mail naar mateoleao@live.nl en je krijgt zo spoedig mogelijk bericht terug . Wederzijdse privacy wordt gevraagd en geboden.
Tot gauw Mateo Leao………….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?