1e keer

• Annetje

ik heb nu al een tijdje een vriend en ik denk dat we er klaar voor zijn om verder te gaan (voor mij wordt het de 1e keer, voor hem niet) alleen ik heb nogal een maatje meer dus ik weet niet of ik hem wel kan opwinden, hij zegt dat het niet uit maakt maar ik vraag dat me dus af. Kan iemand me misschien tips geven waardoor ik hem zowiezo kan opwinden?

xxxx

• Max

Gewoon jezelf blijven, op jezelf vertrouwen en op je gevoel afgaan. Hem vertrouwen en vooral niet vergeten te genieten. Beleven en genieten.

• Ikke

Gewoon jezelf blijven

• bert

gewoon lief met hem vrijen, dat is voor mij altijd de meest fijne sex .. ben zelf bol . Lief voor elkaar zijn en liefde voelen dat is echt het mooiste

• KnuffelBeer56

Hi Annettje,

Ten eerste als je vriendje je postuur te veel vind was hij al weggeweest.

Als je het echt wil neem dan gewoon het initiatief, Begin met zoenen en laat je tong zijn mond in gaan ga met je hand in zijn gulp en haal zijn pik er uit en zeg hem dat het tijd is om zijn pik in je kutje te steken. De rest gaat van zelf.

plaat je een reactie als het gebeurt is.?

• Annetje

Hoi! Het is alweer een tijdje geleden maar er is nog niets gebeurd! Hij wilt het rustig aan doen voor mij, ontzettend lief! Als het zover is laat ik het weten :D fijne avond!

• aus

Kussen in de nek vinden de meeste mensen opwinden, of zacht en teder over iemand heen wrijven buik bors nek rug etc…niet altijd direct naar 1 punt “raggen” langzaam opbouwen.

opgeilen kan prima met kleren aan, het voorspel kan komen bij de kleren uittrekken.

de rest zou vanzelf moeten gaan…..

kalmte is meestal het fijnst….

maar hoe en wat ligt per persoon anders…praat er met elkaar over, is altijd 't beste

hopelijk nuttige info voor je

Grtz aus