Wat voelt de man

• Aura

Ja, wat voelt de man als hij in een borst knijpt?? Van de week deed mn vriend dat, een paar knijpen gewoon, maar ik durfde niet te vragen wat hij daarbij voelt. Misschien weten de mannen dat hier? En dan gewoon met kleren aan, hij pakte gewoon mn borst vast en begon.. nou ja te kneden zeg maar. Ben erg nieuwsrierig!

• Dirk

Meeste mannen zijn gewoon dol op borsten en dan wil je ze even aanraken en voelen. Zelf voel je er niets van, ja het idee dat je er lekker aan kan zitten.

• Roel

Hallo Aura,

waarschijnlijk doet ie dit om je op te g e ilen.

• TorraBorra

Doe ik ook graag, pak m'n vrouw regelmatig bij d'r borsten, meer als liefkozing en is gewoon een lekker gevoel.

• Dibbes

Hoi Aura, Als ik ook even mag voelen, kan ik je precies uitleggen wat een man voelt als hij jou in borst zit te kneden.

Tja……….. tis gewoon lekker.

• Eric

Hetzelfde als dat jijzelf in je eigen borst knijpt.

• player

Hoi Aura dat is gewoon een lekker zacht en toch ook stevig gevoel, maar knijp eens voorzichtig in je eigen borst ik denk namelijk dat dat bijna het zelfde voelt als dat wij dat ervaren.

Dan heb ik nog een vraag aan jou hoe voelt het als je vriend met zijn @!#$ naar binnen gaat bij jou want daar ben ik nou nieuwsgierig naar.

Player

• Aura

Als ik het weet dan hoor je het van me, goed?

• player

Is goed ik ben benieuwd