ik kom nooit twee keer achter elkaar klaar bij mijn vrouw, behalve als zij mij gelijk na de eerste keer begint te trekken dan wil het vaak nog wel eens lukken, hoe zou dat kunnen .
Dan mag je helemaal niet mopperen.
Er zijn maar heel weinig mannen die 2 x achter elkaar klaar kunnen komen.
Je prostaat en zaadballen zin daar niet op gebouwd, en bovendien ebt na een orgasme de behoefte weg.
Er zijn wel manieren, maar die vergen training. De bedoeling daarvan is om het orgasme in delen op te splitsen. In feite bestaat een orgasme ook uit 2 delen, maar die vinden meestal tegelijk plaats. Je prostaat produceert vocht en je teelballen zaad, Door die 2 apart te stimuleren of door oefening ze beide apart onder controle te krijgen kun je meerder orgasmes achter elkaar krijgen, die bovendien heel anders aanvoelen dan je gewend bent.
Zoek maar eewn op internet naar multi-orgastische mannen.
Er zijn maar heel weinig mannen die 2 keer achter elkaar kunnen klaarkomen, dus je hebt eigenlijk geen enkele reden om te klagen.
Er zijn wel oefeningen die je kunt doen, om het onder de knie te krijgen.
Zoek maar eens op het internet naar multi-orgastische mannen, of multi-orgasme.
Als je meer wilt weten, kun je me altijd mailen.
Groeten,
Joop
Beste Marc,
Er zijn maar heel weinig mannen die 2 meerdere keren achter elkaar kunnen klaarkomen. Je lichaam is daar niet op gebouwd.
Er zijn wel oefeningen die je kunt doen om meerdere orgasmes te krijgen.
Zoek op het internet maar naar multi-orgasmes of multi-orgastische man bijvoorbeeld.
Als je vragen hebt, mag je altijd mailen.
Groeten,
joop@sexpolitie.org
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?