gek op sex..

• belinda

ik ben een mooie lange blonde vrouw van 33 jaar.ik heb samen met mijn man enkele malen via internet gedate met mannen voor een vrouwvriendelijk trio.echt supergeil allemaal maar ik heb bij mezelf ondekt dat ik meer wil.

ik wil graag daten met mannen die mij ervoor willen betalen zeg maar als amateurhoertje.het lijkt mij erg @!#$ allerlei dingen uit te proberen maar vind het ook eng,je weet natuurlijk niet waar je terechtkomt,dus ik zoek eigenlijk een paar mannen voor vast…

hoe pak ik dit aan?

wat kan ik vragen?

en is het vreemd dat ik de persoon eerst wil zien via cam?

zou ik een leefdtijdgrens kunnen stellen(kick echt op mannen van ongeveer mijn leefdtijd)

ik wil geen webcam sex doen maar echte sex..

help.. wacht op antwoord…@!#$ kusje belinda,woon trouwens in het midden van het land,heb een mooie auto,en gek op pijpen.

• danny

hallo belinda nee het is zeker niet gek als je eerst wilt zien via de cam hoe die pers er uit ziet ik woon zelf in den haag en heb al 5 jaar geen sex gehad en hoeveel je er voor kan vragen ja dat hangd er vanaf wat je allemaal wilt doen met zn man ik ben zelf 37 en ik ben zelf ook gek op sex gr

• willem

hoeveel je er voor vragen wilt zou het niet weten, lijkt me meer iets wat af hangt wat j met een man wilt doen, verder moet je wel erg voorzichtig zijn, en bijvoorbeeld thuis ontvangen zal je je man moeten vragen voor controle anders weet je niet waar je terecht komt.

zeld date ik wel eens met stellen, is voor mij en zeker voor jou zaak om via de cam en msn eerst even te zien wie het is , en daarna bijvoorbeeld in een kroeg af te spreken, is wel zo veilig , want er lopen rare lui rond, groetjes willem

• Gert

nou zou dat ook wel willen gewoon een vaste sexdate.heb helaas geen cam maar kan je wel een foto sturen met telefoon nummer als je intresse heb

mvg Gert

Barneveld