scheren & maagd?

• Cindy

De eerste keer, was je toen geschoren? Waarom wel/niet? Mij lijkt het dus namelijk dat als je voor het eerst bezig bent, je daar niet op let.. maar ja dat weet ik dus nog niet! Thnx!

• danny

hallo cindy ik ben danny uit den haag en toen ik het voor het eerst heb gedaan was ik nog niet geschoren maar nu tegenwordig wel omdat ik het dus lekkerder vind en schoner en ok voor de vrouw die zal pijpen maar als jij nog maagd bent wil ik je heel graag verwennen en verwent worden en als je nog niet geschoren bent wil het het graag bij je doen gr danny en ik kan ontvangen

• Cindy

zo Danny jij bent wel een volhoudertje zeg! Jouw vraag en naam komt best vaak voor.. *-) :P maar denk niet dat het iemands fantasie is om ontmaagd te worden door iemand van dit soort prikborden, wat jij? xxxx

• danny

hallo cindy ja ik ben inderdaad een volhouder en ze zeggen de aanhouder wind he maar misschien heb je wel gelijk maar het zal wel heerlijk zijn om jou te mogen ontmaagten gr danny

• Pauline

Hoi Cindy,

Als je ontmaagd wil worden en ook nog geschoren zou ik dat doen met een vriendje of kennis van jou die je al wat beter kent. Laat hem of haar jouw intiemste plekje zien en vraag het gewoon voorzichtig.

De eerste keer bij mij was ikzelf al geschoren, dit had een vriendin gedaan. De jongen (mijn vriendje) die mij mocht ontmaagden was niet geschoren. Ik heb toen eerst het grootste gedeelte weggeknipt , vond ik toch netter. Later heb ik hem ook geschoren en mocht hij mij voorzichtig scheren.

Hier op het forum wordt soms te grof gedaan, van ik kom je wel scheren en ontmaagden. De eerste keer moet met liefde gebeuren en niet zo maar door een wildvreemde.

Groetjes, Pauline

• simone

Ach, ik was de eerste keer niet geschoren en heel vaak daarna ook niet. Ik heb me wel eens geschoren omdat mijn toenmalige vriend dat mooi vond. Ik heb ook wel eens een vriend gehad die bij de eerste keer zei “ wat heb ik een geluk, een driehoek” hij vond ongeschoren sexy. Ik geloof dat het onzin is dat het schoner is, ik vind het lekker om door zijn haren to woelen en vind geschoren lelijk, anderen vinden het lekker om geen haren in hun neus gekriebelt te hebben. Als het met liefde gebeurd maakt het niks uit, als er een wens komt besluit je zelf of, en hoeveel, je scheren wilt.

Veel pret!

• theo 2

Zo is dat Simone, iedereen maakt elkaar maar gek, zo van je MOET geschoren zijn.

Nou, geef mij maar een lief dotje haar hoor, das teminste een echte poes.

• Cindy

Dank jullie wel allemaal!! :) Gaat goed komen :P:D