WAAROM???!!!

• Anne

Waarom denken jullie mannen toch alleen over sex?

Ik ben 5 jaar geleden verkracht door tweemannnen terwijl ik een gewoon meisje ben. En hebben van alles met mij gedaan wat ze wilde terwijlzij wisten dat het verschrikkelijk veel pijn deed. Ze zijn gelukkig opgepakt, maar ik heb levenslang!!

Ik heb het er nog altijd moeilijk mee. Ik durf niet meer in een kort rokje to lopen want ik heb altijd het gevoel dat het weer kan gebeuren.

Na alles wat ze gedaan hebben (ik zal het maar niet vertellen) wil ik iedere man/jongen vragen om vrouwen/meisjes met rust te laten en respect te hebben voor ons vrouwen.

Anne

• TorraBorra

Volgens mij ben je de tel kwijt want op een ander prikbord is het 4jaar.

Daar is je ook verteld dat je niet alle mannen over één kam kan scheren. Natuurlijk is het heel erg wat er gebeurt is maar wanneer ik een mooie vrouw ziet lopen dan kijk ik naar haar omdat ik ze mooi vind, voor de rest ga ik naar m'n eigen mooie vrouw. Ben ik dan slecht????

• danny

hallo anne ik ben zelf een jongen van 37 jaar en al ben ik gek op sex ik zal het nooit doen tegen welke vrouw dan ook ook ik heb mijn respecten en ik vind het heel erg voor je wat er is gebeurd met je en ik vind dan ook dat ze die mannen goed en hard moeten aanpakken ze weten niet wat ze de vrouwen aan doen met zo iets en ik wens je dan ok heel erg veel sterkte met het verwerken van je verelende gebeurtenissen gr danny

• said

ik geef jou groot gelijk meisje

• Rob

Vind het een beetje zielig en klagerig.. wij zijn ineens helemaal slecht.. wij denken alleen maar aan sex.

En dat allemaal omdat er iets verschrikkelijks is gebeurt wat absoluut niet had mogen gebeuren door die 2 kl..zakken. tuurlijk is je leven een hel en kijk je anders naar mannen maar kom op zeg nu ga je te ver om alle mannen over 1 kam te scheren.

Er zijn legio vrouwen die er gelukkig anders over denken en hoop dat je in je leven voordat dit gebeurde een lieve vriend hebt gehad die je wel met alle begrip en respect behandelde. Zoek professionele hulp maar ga niet lopen klagen hier of stel je mening even net iets anders op.

Ik vraag mij zowieso af wat je op een site als deze brengt als je je zo verschrikkelijk voelt toch niet om ons allemaal af te schieten?

Ik kijk graag naar vrouwen en fantaseer ook weleens (wie niet) maar zal het niet in mn kop halen om ooit iets tegen haar wil te doen!!!

Sex is mooi en geweldig maar moet wel van 2 kanten komen en vrijblijvend zo kunnen beide partijen er het meest van genieten

Ik hoop dat je ooit wel van een man mag genieten die jou met alle respect en liefde je vertrouwen weer terug kan winnen.

En voor die verkrachters heb ik nog wel een passende straf in gedachte…

Groetjes Rob.