Vind het een beetje zielig en klagerig.. wij zijn ineens helemaal slecht.. wij denken alleen maar aan sex.
En dat allemaal omdat er iets verschrikkelijks is gebeurt wat absoluut niet had mogen gebeuren door die 2 kl..zakken. tuurlijk is je leven een hel en kijk je anders naar mannen maar kom op zeg nu ga je te ver om alle mannen over 1 kam te scheren.
Er zijn legio vrouwen die er gelukkig anders over denken en hoop dat je in je leven voordat dit gebeurde een lieve vriend hebt gehad die je wel met alle begrip en respect behandelde. Zoek professionele hulp maar ga niet lopen klagen hier of stel je mening even net iets anders op.
Ik vraag mij zowieso af wat je op een site als deze brengt als je je zo verschrikkelijk voelt toch niet om ons allemaal af te schieten?
Ik kijk graag naar vrouwen en fantaseer ook weleens (wie niet) maar zal het niet in mn kop halen om ooit iets tegen haar wil te doen!!!
Sex is mooi en geweldig maar moet wel van 2 kanten komen en vrijblijvend zo kunnen beide partijen er het meest van genieten
Ik hoop dat je ooit wel van een man mag genieten die jou met alle respect en liefde je vertrouwen weer terug kan winnen.
En voor die verkrachters heb ik nog wel een passende straf in gedachte…
Groetjes Rob.