Leuke schoonmoeder

• Maikel

Hallo allemaal,

Ik ben getrouwd en heb een leuke schoonmoeder. De laatste tijd is ze wel anders dan anders, ze is al een jaar of 5 gescheiden. Nu is ze wat aanhankelijker dan anders. Ze raakt me vaker aan, mijn arm of bil etc. Soms ook een borst (toch een ruime d cup denk ik) tegen mijn arm. En ze is ook wat uitdagender gekleed, zie dan een heerlijk decollete met mooie rondingen, zie dan ook haar beha. Moet zeggen dit is een heerlijk opwindend gevoel en gezicht. Ik vind haar ook best aantrekkelijk en heb wel eens gefantaseerd hoe het met haar zou zijn als we samen zouden zijn. Hoe moet ik dat aanpakken, wie heeft dit ook meegemaakt. Als we alleen zouden zijn, en ze zoekt nog meer toenadering wat moet ik doen ?

Help………………

Groetjes Maikel xxx

• marc

probeer het eens uit als jullie alleen zijn of ze nader tot je komt, en probeer als je zelf wilt om haar te verleiden ik hoor graag hoe het af loopt.

• marc

probeer eens als jullie alleen zijn met elkaar of ze wat voelt voor jou,of probeer haar een beetje te verleiden en kijk of ze er op in gaat, ik hoor wel hoe het verder verloopt.

• marc

als jullie alleen zijn kijk dan of ze wat probeert bij jou,anders moet jij haar proberen uit te dagen,bevoorbeeld zeggen dat je onder de douch springt kijken wat ze doet.

• geilerd

gewoon vragen of ze gebeft wil worden , ja toch , nie dan????

moet ze maar niet met haar arm jou aanraken.

• marc

probeer je schoonmoeder uit de tent te lokken door bv te gaan douchen en de deuren wijdt open te laten staan,of wat anders kijk hoe ze daar op reageert. ik hoor wel hoe het afloopt.Maikel schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> Ik ben getrouwd en heb een leuke schoonmoeder. De laatste

> tijd is ze wel anders dan anders, ze is al een jaar of 5

> gescheiden. Nu is ze wat aanhankelijker dan anders. Ze raakt

> me vaker aan, mijn arm of bil etc. Soms ook een borst (toch

> een ruime d cup denk ik) tegen mijn arm. En ze is ook wat

> uitdagender gekleed, zie dan een heerlijk decollete met mooie

> rondingen, zie dan ook haar beha. Moet zeggen dit is een

> heerlijk opwindend gevoel en gezicht. Ik vind haar ook best

> aantrekkelijk en heb wel eens gefantaseerd hoe het met haar

> zou zijn als we samen zouden zijn. Hoe moet ik dat aanpakken,

> wie heeft dit ook meegemaakt. Als we alleen zouden zijn, en

> ze zoekt nog meer toenadering wat moet ik doen ?

>

> Help………………

>

> Groetjes Maikel xxx

• TorraBorra

Happen natuurlijk…………………..

• susan

Nou, fijn voor je vrouw zeg, dat je het graag met haar moeder wil doen.

• TorraBorra

Toehappen natuurlijk, zou ik wel doen……………….

• Karel

Ben jij nog wel goed bij je verstand? Je schoonmoeder, leuk voor je vriendin/vrouw.