Mailcontact met leuke vrouwen

• Marco

Hallo,

wie wil er met mij via de mail contact hebben? Ik ben NIET op zoek naar een echte afspraak. Ik wil gewoon via de mail in contact komen met leuke vrouwen die het ook niet erg vinden om het onderwerp erotiek/sex te bespreken. Dit kan over van alles gaan, wat je maar wilt. Het hoeft overigens niet altijd alleen maar over sex te gaan!

Lijkt dit je wat? Stuur me dan een mail!

Groetjes,

Marco

• jeanette

mmm klinkt goed Marco,

Hallo,

Laat maar weten hoe ik met je in contact kan komen en wie weet volgen er hele leuke, interessante en misschien wel opwindende gesprekken.

Ik wacht op je antwoord,

Jeanette

• patrick

Jeanette misschien niet gewenst door jou maar ik zoek precies hetzelfde dus….Mail me maar…..

• patrick

Jeanette ben precies naar hetzelfde op zoek dus als je nog zin heb……..

• Marco

Jeanette,

als je bovenin het bericht kijkt, dan zie je mijn naam staan met een streep eronder. Als je daar op klikt, dan kun je automatisch een email sturen. Ik weet namelijk niet zeker of emailadressen in een bericht blijven staan.

Anyway, ik probeer het toch ook zo:

selke13@hotmail.com

Groetjes!

• Marco

Hallo Jeanette,

als je bovenin het bericht kijkt, dan zie je mijn naam staan met een streep eronder. Als je daar op klikt, dan krijg je mijn emailadres te zien. Ik hoop dat ik een mailtje van je mag ontvangen!

Groetjes,

Marco

• Rob van der meer

Hoi Jeanette,

Dat klinkt spannend. Wil je met mij ook mailen?

Zo ja vertel eens wat over je zelf en wat je leuk en fijn vindt.

Groeten van Robjeanette schreef:

>

> mmm klinkt goed Marco,

>

> Hallo,

>

> Laat maar weten hoe ik met je in contact kan komen en wie

> weet volgen er hele leuke, interessante en misschien wel

> opwindende gesprekken.

>

> Ik wacht op je antwoord,

>

> Jeanette

• Ellen

Hoi Marco,

Ik wil wel zo nu en dan met je mailen. Waar wil je 't over hebben? Enfin, ik hoor het wel. groetjes, Ellen

• Ellen

Hoi Marco,

Ik wil wel zo nu en dan met jou mailen. Waarover zullen we het hebben? Enfin, ik hoor het wel als je ook met mij wilt mailen. groetjes, Ellen.

• Ellen

Hoi Marco,

Ik wil best zo nu en dan met jou mailen over van alles en nog veel meer. Neem maar contact met mij op als dat jou ook leuk lijkt. Groetjes, Ellen.