Ik (24jaar jong) zit de hele dag al met een behoorlijk @!#$ gevoel op mijn werk, af en toe voel ik dat er iets wilt gaan groeien in mijn broek en soms komt er iets nats uit wat dan tegen mijn bovenbeen komt of drukt. Met dit weer is het heerlijk om ergens ongestoord met een leuke, lekkere vrouw te kunnen liggen op een plaatsje waar we niet gestoord worden. Samen rijden we er naar toe op de motor, je stapt achterop en ik voel hoe je handen zich om mijn middel grijpen, misschien doe je het perongeluk, misschien doe je het expres maar je laat je handen iets afglijden naar beneden tot onderaan mijn buik. We rijden weg, ondanks mijn motorpak en dat van jou voel ik als het ware je warme lichaam tegen me aan drukken. Bij het stoplicht waar we moeten wachten fluister ik je iets liefs in en je glimlacht. Even later komen we aan op een heel mooi rustiek plaatsje en we stappen af, samen lopen we hand in hand door het gras en komen bij een open plek. Jij kijkt mij recht in de ogen en ik trek je zachtjes naar me toe en geef je een kus. Je lippen zijn lekker warm en zacht. na de kus volgt een heerlijke tongzoen en te gelijkertijd laten we ons rustig zakken in het gras. Je gaat met je hand over me heen en doet mijn jas uit en maakt mijn broek voorzichtig los. Ik heb je jas al uitgedaan en zie in je witte t-shirt een paar hard geworden tepels door je shirt heen steken. mmmmm het wind me op. Ik doe je motorbroek zachtjes uit terwijl ik je een heerlijke kus geef. Je gaat met je hand over mijn rug en dwaalt naar beneden toe af. Ik masseer met mn handen zachtjes over je borsten en ga met mijn hand onder je shirt door, je wilt niet langer wachten en trekt het uit. Eronder draag je geen BH en 2 heerlijke borsten met harde tepels zie ik nu glimmend voor me. Ik zoen ze en bijt zachtjes in je tepels, mijn hand naar beneden zakkend tussen je dijen door opzoek naar een warm plekje. Je maakt mijn broek los en doet hem uit, je gaat met je hand terug en glijdt langs mijn hard geworden @!#$ heen, ik geniet ervan en dat hoor je, zachtjes knijp je erin en je doet mijn boxer uit. Ik ben nu helemaal naakt voor je. Jij hebt alleen je string nog aan en ik zie dat je nat bent het komt door je string heen, terwijl jij met je ene hand aan mijn @!#$ zit masseer ik zachtjes je clitje en masseer je schaamlippen terwijl we heftig zoenen………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Nog meer interesses bij de vrouwen, ik hoor het graag.

Kuss