Mail contact

• Ellen

Hoi, ik ben Ellen,

Ik ben 32 jaar oud, en op zoek naar leuk contact via e-mail. Van chatten en msn-en hou ik niet zo, en misschien dat ik via deze weg leuk contact met iemand (een man) kan hebben. Mijn intentie is (voorlopig) niet een relatie. Ik wil alleen een beetje praten over van alles en nog wat, dus… Mail me, en vertel iets leuks over jezelf!

Groet

Ellen. (vanrijn.ellen@gmail.com)

• Rob van der meer

Hoi Ellen,

Lijkt mij leuk een beetje met je te mailen. Ik ben vandaag een beetje druk dus leg ik de bal eerst maar even bij jou om iets over jezelf te vertellen (tenslotte deed jij ook de oproep) en dan reageer ik weer met mijn verhaal.

Groeten van Rob

• ellen

hoi Rob

Ik ben dus Ellen. Leuk dat je hebt gereageerd op mijn oproepje. Ik heb dit berichtje geplaatst omdat ik me gewoon wat eenzaam voel de laatste tijd. Dus een beetje mailen kan geen kwaad. Nou merkte ik wel dat ik ook erg veel reacties binnenkrijg die ik nou weer niet wilde, maar ja – dat is niet erg, als er minimaal één leuke reactie binnenkomt heb ik mijn doel bereikt. Wil je mailen? Stuur maar een reactie op een mailtje (je schijnt mijn naam aan te kunnen klikken om een privebericht te sturen, als het niet lukt, dan lees ik dat hier wel.)

doei

Ellen.

• Louis

Hey Ellen!

Ook ik wil reageren op je leuke add. Ik ben weleenswaar bijna 45 maar zie er heel levenslustig uit met sprekende ogen. Ik ben woonachtig in de bollenstreek, heb 2 kids en ben getr. Ik ben dus niet echt op zoek naar een relatie, maar voor wat lekkere spanning ga ik niet uit de weg.

Hoop dat jij wat dat betreft ook wel een beetje ruimdenkend bent!

Lieve kusss alvast en wie weet…tot chatsss???

• danny

hallo ellen ik ben danny 37 jaar uit den haag ik heb een vriending maar ik zou er graag een vriending bij willen hebben en ik hoor graag van je gr danny

• Marco

Hoi Ellen,

Lijkt mij heel leuk om met je te mailen !

Ik hoor je graag !

xxx Marco xxx

• ruud

hi ellen ben 53jaar snor bril ben op zoek naar een vrouw om te praten over alles maar geen relatie ik weeg 80 kilo en ben 1.80 langEllen schreef:

>

> Hoi, ik ben Ellen,

>

> Ik ben 32 jaar oud, en op zoek naar leuk contact via e-mail.

> Van chatten en msn-en hou ik niet zo, en misschien dat ik via

> deze weg leuk contact met iemand (een man) kan hebben. Mijn

> intentie is (voorlopig) niet een relatie. Ik wil alleen een

> beetje praten over van alles en nog wat, dus… Mail me, en

> vertel iets leuks over jezelf!

>

> Groet

> Ellen. (vanrijn.ellen@gmail.com)