Hé Dewi,
Mocht je nog wakker zijn. We zijn twee sportieve mannen en zijn al negen jaar met elkaar bevriend. Ik (youri) 26 lentes jong, sexy, en 1.96mtr lang, lekker, blauwe ogen, lekker lijf, brede schouders, slanke taille, Donker blond spikie haar zonder arrogantie maar wel met een dosis zelfverzekerdheid zal je verzekerd zijn van een man die weet hoe het moet. Hééérlijk!!!. Heel eerlijk, ben ik best benieuwd hoe het zal zijn om met ersin een keer een sexy vrouw helemaal gek te maken.
Mijn beste vriend ersin is 28 lentes “oud”. Maar dat is nog niet echt te merken. Ersin is 1.82 heeft een soort van jean claude van damme postuur ( tenminste…hij komt aardig in de buurt) Bruine ogen. Model gweest in verschillende bladen als de elle, club / dancing flyers etc. Op dit moment wil ik graag van je weten of je het aandurft om met ons een heerlijke zaterdagnacht te beleven. Wij verzekeren dat je er geen spijt van zult krijgen en ik ben er van overtuigd dat ersin en ik samen je een onwij lekkere, fijne en superelekkere ervaring willen geven. Ik wil je helemaal gek krijgen, en ik denk dat ersin daar niet zo goed tegen kan. M.a.w competitie vol passie. Wil je graag wten wie we zijn geef dan snel een belletje op mijn mobiel. nummer 06-51631162. KPN nr.
et de mms willen we je graag de foto's van ons verzenden. Graag willen we natuurlijk ook het liefst vannacht nog je fantasie waarmaken.
laat je het even weten? Beloof je dat wij je fantasie beter zullen waarmaken dan je ooit had durfen denken. NIet geschoten……
Ohja, De reden dat ik op oproep reageer is puur gebaseerd op een goed gevoel.
Groetjes, Youri en Ersin
p.s. Let niet op de typfouten, had gewoon echt geen zin meer om te wachten met verzenden.