ìk zal mezelf eerst voorstellen.
een vrolijke nette man/echtgenoot/vader, van 36 jaar.
Binnen mijn leefomgeving val ik niet op.
Maar in mijn hoofd gebeurt er het eea.
Helaas durf ik dit niet met een bekende te bespreken, ivm aangezien te worden als een een of ander vieze man. Ik merk in mijn omgeving dat het een TABOE is om over jezelf en je gevoel te praten.
Vroeger:
Als puber ben ik meerder malen met een vriend mee geweest op vakantie.
Zo ook eens als 17 jarige naar Salou.
Op het strand heb ik meerdere malen de stiefmoeder van mijn vriend met de ogen uitgekleed. Wat was dat een lange, grote, rondborstige vrouw. Na wat dagen ging ze topless zonnen, op een grote afstand van ons appartement. Vanuit de zee heb ik uren getuurd, om maar een glimp te zien op het moment dat zij zich zou omdraaien.
Oh, wat vond ik dat een mooie vrouw.
Op een ochtend, kwam ik slaperig uit bed en merkte dat mijn vriend met zijn vader weg was. Zijn stiefmoeder stond onder de douche. Als een versufte knul met kater, ben ik de douche ingelopen en ben op de toilet gaan zitten om te plassen.
Niet eens zo erg geschrokken keek ze om het douche-gordijn om te zien wie er binnen was gekomen. Ze vroeg mij een handdoek aan te geven en zonder blikken stond ik op om deze aan te geven. Zij schoof het gordijn op zij en al zittend heb gekeken naar die goed gevormde vrouw die zich stond af te drogen.
Heden ten dage, heb ik nog steeds spijt dat er op dat moment niets gebeurd is.
Na die keer heb ik die vrouw nooit meer ongekleed aangetroffen cq. gezien.
Ik denk dat ook niemand anders weet, dat het toen zo gelopen is.
Heden:
Nog steeds kijk ik graag naar een goed verzorgde, voor mij, wat oudere vrouw en kan van een ontmoeting wel dromen.
Ik vraag me af of er getrouwde vrouwen zijn die met een jongere getrouwde man, via email contact zou willen hebben. Dit zou wat mij betreft uit mogen groeien, van een kennismaking met koffie tot een wederzijds lekker en spannend moment.
Herken jij of heb jezelf deze gedachten ook, neem contact op.
Graag in de regio Zuid-Holland en discreet.
mail to: meelcontact@yahoo.co.uk