SEX Beurt

• DENISE

Hallo allemaal,

Ik wil effe kwijt dat ik gisternacht mijn vriend aan het pijpen was, maar nu heb heb ik het gevoel alsof er een spin in me keel loopt……heeft iemand hier ervaring mee ( heb niet veel doorgeslikt)???? Groetjes denise

• MAXIMUS

Hoi Denise,

Mijn ex-vriendin zei soms ook zoiets. Mogelijk ligt het aan de dikte van de zaad. M'n ex dronk na het pijpen enkele glazen water met een scheutje stroh rum erin. Dit scheen voor haar iets te helpen, alhoewel ze er niet vaak last van had. Maar zij slikte vrijwel alles door. Heb je bij meerdere mannen hetzelfde probleem gehad toen je ze zoog?

Laat me weten of je na het drinken van water of wat anders nog steeds last hebt. Hou me op de hoogte van je ervaringen. Ik ben benieuwd.

Overigens, Ik hoop dat de pijp beurt voor jou ook lekker was.

Liefs,

Maximus.

DENISE schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> Ik wil effe kwijt dat ik gisternacht mijn vriend aan het

> pijpen was, maar nu heb heb ik het gevoel alsof er een spin

> in me keel loopt……heeft iemand hier ervaring mee ( heb

> niet veel doorgeslikt)???? Groetjes denise

• fotz

hoi denise

ik zou even naar de dokter lopen misschien is het een soa succes

• Uther P.

Hoi Denise,

Mijn ex-vriendin heeft hier ook wel eens last van gehad, maar zij slikte meestal alles door. Het maakt ook een verschil als de man je in de mond of in de keel spuit. Als ik goed hard door ramde dan had ze er meer last van, want dan spoot ik haar achter in de keel.

Laat me even weten als je er vaker last van hebt. Als je wat alcohol drink nadat je de man hebt leeg gezogen dan is het wat minder erg. Althans volgens mijn ex-vriendin.

Liefs,

Uther P.

• Jo

Alshet nu nog niet weg is dan toch maar naar laten kijken. Kan op zich geen kwaad. Misschien te ruw en te ver doorgestoten i.p.v. zuigen?

Groetjes, Jo