vrouw kan geen sex meer hebben,help

• herman

Hallo;

Ik ben een 46 jarige man , en ben al 22jaar gelukkig getrouwd met een leive vrouw.

Door omstandigheden (gezondsheidsredenen) kan zij geen sex meer hebben met mij.

Doch we houden erg van elkaar ,met goed vinden van haar zoek ik een vrouw die een maal per maand sex met mij wil.

Dit is serieus en geen fake !

ben 184m,doe veel aan sport, gespierd, gbbs, korthaar, li.bl.ogen.

Schoon,hygienisch en eerlijke betrouwbare vent.

• marry

hallo herman,

wat erg voor je vrouw.

maar ik ben een vrouw die wel sex kan hebben met mijn man (ben dus ook getrouwd) alleen ik heb niet zoveel zin meer in sex met hem. er zit geen spanning meer aan en ik voel niet veel meer tijdens het sexen. bij hem weg wil ik niet want ik hou veel van hem en hij ik de vader van mijn kinderen.

ik heb al eerder sex gehad met een andere man. maar die woon erg ver bij me van daan, daarom vraag ik je waar jij vandaan komt.

om een één of andere manier trekt me het aan om een andere man te ontmoeten en sex met te hebben. mijn man weet hier overigs niets vanaf.

ik zal je een paar dingen van mij vertellen: ben bijna 36, ben 1.67 lang, 65 kg, goed figuur al zeg ik het zelf, kort donker haar, kom uit het noorden.

groetjes nikname marry

• lekkersamengeilen

Hoi Marry,

wij zouden graag sex hebben met een vrouw, een trio V V M. Mocht je dat (ook) aanspreken lat het dan weten.

XXXX M&G

• Willem

Hallo Marry,

Wat een spannend idee. Ook ik ben getrouwd en vind het een super opwindend idee om eens uit de band te springen. Vrouwen met kort haar vind ik zeer aantrekkelijk. Heeft iets bijzonders. Ik kom uit Gelderland, dus wie weet hoe dicht dat bij Noord Nederland ligt… Als je nieuwsgierig bent, mail me dan. Wie weet beleven we dan een fantastisch avontuur! Het e-mailadres vind je bij dit bericht.

Groetjes

Willem

• Willem

Hallo Marry

Wat een spannend idee. Ook ik ben getrouwd. Het idee om een keer uit de band te springen windt me nu al bijzonder op. Bovendien val ik op vrouwen met kort haar. Dat heeft iets speciaals. Ben je nieuwsgierig? Mail me dan. Het adres vind je bij deze mail. Ik ben 42, woon in Gelderland. Lang, slank, kort haar.

Groetjes,

Willem

• Wim

Hallo Marry,

Ook ik ben getrouwd. Vind het echter heel opwindend om eens met een andere getrouwde vrouw uit de band te springen. Daar komt bij dat ik vrouwen met kort haar iets speciaals vind hebben. Dus als je zin hebt, neem dan contact met mij op.

Groetjes,

Willem

• rob

Hallo Marry,ik heb je oproepje zitten lezen,en zit eerlijk gezegd met hetzelfde probleem.Het enige verschil is,is dat ik niet getrouwd ben.Voor m,n werk zit ik in de kostmaar heb m,n auto bij me,dus kunnen we alle kanten op.Het lijk me leuk jou te ontmoeten.Ik ben 39jr,geheel geschoren,geteinte huidskleur,lichtblauwe ogen,no kids,pfff denken hoor,wat nog meer…Kom uit Rotterdam.Fijne dag verder,en hoop je te horen en te lezen…groetjes en kusjes Rob