hallo lolita.
ik ben albert .en ik zal je in elk standje nemen die je maar wil.
wat dacht je van om eens in een vrachtwagen genomen te worden???
ga je gewoon een dagje mee .
ik ben voor alles in jij ook ???
he laat wat van je horen groetjes albert
Ik ben een beginnend meester, en als jij een beginnend dlavinnetje bent dan kunnen we samen véél plezier hebben…lees maar!
Ten eerste: Je moet wel thuis kunnen ontvangen…
Eerst een paar instructies vooraf: in je huis moeten alle gordijnen dicht zijn. De keukentafel moet voorzien zijn van een laken en 2 kandelaars met kaarsen. Dit is nodig voor je inzegening als mijn slavin…..
Bij binnenkomst zal je meester middels een tongzoen je proeven….dan zal ik op je sensueel uit gaan kleden…Je meester kleedt zich ook uit maar houdt zijn boxershort nog even aan…
Dan dwing ik je op de keukentafel te gaan liggen….en zal ik de kaarsen aan steken….Ik bind je vast aan polsen en enkels en lik en zuig je tepels tot ze hard zijn, vinger en bef je kutje tot je echt lekker nat bent….ik zal je met kaarsvet inzegenen terwijl jij plechtig verklaart mijn slavin te willen worden…
Vervolgens bind ik je vast met je handen boven je hoofd en met je blote kontje naar mij toegekeerd. Ik zal je kontje billekoek geven tot je gilt van opwinding….ik knijp lekker in je @!#$ tepels en hoor je kreunen ‘Oh meester U maakt me zo @!#$!’
Dan draai ik je om en begin je dansende tietjes te masseren en likken, ze dansen onder mijn behandeling en je roept 'oh ja meester speel met mijn @!#$ knopjes het
is zo héérlijk!'
Ik dwing je dan op je knieen en bind je handen op je rug….dan doe ik langzaam mijn boxershort uit en kan je mijn @!#$ opgewonden pik zien, ik doe mijn voorhuid naar achteren en je ziet dat mijn penis lekker @!#$ glimt en heel @!#$ ruikt…..je wil me likken maar nee dat sta ik je nog niet toe….Ik speel verder met je lijf terwijl je onderdanig op je knieen zit en mijn stijve piemel danst onder de sensuele behandelingen die ik je geef….
Zo @!#$ sletje zeg ik dan, nu ga ik je kruisigen….
Ik sleur je naar je slaapkamer en bind je handen stevig vast…..zo @!#$ slavinnetje doe je kutje maar wijd open want nu ga ik je @!#$ beffen, je kutlipjes sabbelen, met mijn tong diep in je kutgaatje en dan… begin ik je @!#$ clitje te likken….zo sletje klaarkomen zal je keer op keer…je kreunt en je bereikt de ene climax na de andere….je sopt van geilheid….en smeekt me om door te gaan
Dan eis ik van je dat je mijn harde ballen likt, tot mijn piemel super @!#$ en super stijf is klaar voor de finale…….ik laat mijn natte penis @!#$ over je lippen dansen….je bent nu echt hongerig naar mijn pik en @!#$ klaar voor de totale overgave en je smeekt hard roepend om mijn @!#$ pik ‘oh meester @!#$ me diep in mijn mond en spuit mij vol met uw @!#$ sperma laat me uw harde pik in mijn mond voelen!’ en dan @!#$ ik je stevig in je @!#$ mondje, sletje zuigen zal je roep ik, zuig mijn pik helemaal leeg, ik eis dat je al mijn @!#$ sperma zal slikken….
Tot slot eis ik dat je op je knieen voor me gaat zitten, ik rek met mijn vingers je @!#$ kontgaatje wat op en maak je kontgaatje nat met mijn pik….je kreunt en protesteert….maar dat helpt niet want eerst langzaam maar dan diep @!#$ ik je in je @!#$ kontgaatje, je kermt en kreunt en voelt je totaal vernederd bij het voelen van mijn 19cm @!#$ paal, als hij in je hete kontje glijdt…
Als je zwetend zoveel geilheid hebt gevoeld en geproefd dan zal ik je nog een laatste totale likbeurt geven tot je kreunt en me smeekt om goed diep en hard in je kutje geneukt te worden…
Zoals je ziet een wat ‘menselijker gezicht’ van jouw meester in spé, minder hard maar juist daarom gericht om van jou een supergeil slavinnetje te maken!
Een lekker en intens @!#$ spel tussen je meester en zijn lekkere hete slavinnetje die weet dat ze zich nu volledig aan haar meester WIL overgeven!
Durf JIJ zoiets aan? Ben JIJ zover dat je in mijn handen bloedgeil wil worden?
Misschien ben je echt nog nooit zo @!#$ geweest….
Mail me voor meer infomatie aan of opmerkingen zijn ALTIJD welkom. En als je beslist, weet dan dat je héél intens zult genieten!
Meester Frank
als je naar lelystad komt morgen om 12 uur zal ik je iets laten beleven wat je nog nooit heb beleefdt ik zal ieder gaatje vullen voor je zo hard en zo diep als je maar zelf wil ik ben slank 1,85 lang donkerblond haar groen grijse ogen en heb een @!#$ van 23 cm dus al je wil morgen 12 uur lelystad op het centraal station ik zal een donkerblauwe spijkerjas aan hebben met een wit petje ik sta aan de kant van de bushaltes
Ik ben een Dominante man, zelfverzekerd en begrijpend.
Ik ben verantwoordelijk voor wat bij mij hoort. Ik ben zeer consequent in mijn gedrag, en het geven van regels en opdrachten.
Ik heb een rustig karakter en heb mijn emoties in de hand.
Ik ben koel maar zeer Dominant en creatief.
BDSM kost tijd en geduld. Tijd om te kunnen inleven in een ander.
Rustig de tijd nemen om elkaar te leren kennen om zo een hechte vertrouwensband te scheppen.
Ik geniet ervan om de ene grens naar de andere grens te verleggen.
Mijn roeping is het opvoeden van slavinnen.
Elke lichaamsdeel Elke emotie Elke blik in je ogen Elke bewegingen Elke geluid in je ziel zal ik herkennen, verkennen en bezitten.
Beschouw het als een levenslange zoektocht naar iets waar jij geen controle over zal hebben. Enkel jouw Meester.
Respect en vertrouwen en aandacht is een belangerijke voedingsbron in de wereld van BDSM.
Dit zeer noodzakelijk om een Dom / sub relatie naar de hoogste niveau te tillen.
Mijn intresses zijn oa:
-rollenspel
-rubber
-hand/polsboeien
-kettingen
-leer
-bondage
-mondknevel/bit
-hoofdkap/blinddoek
-spreidstang
-kaarsvet
-tepelklemmen
-dildos
-anale sex
-anale plugs
-gezicht @!#$
-lesbische sex
-breathcontrol
Slaag hard of zacht met;
-zwepen
-spaansrietje
-vlakke hand
Ondergeschiktheid en Vernederingen:
-verbale vernedering
-opdrachten uitvoeren
-in verschillende houdingen laten zitten,liggen of staan
-grenzen opzoeken
-spugen
-sub uitlenen in opdracht van de Meester
Mijn ideale match:
Een echte sub die weet wat ze voelt.
Te dik te dun maakt niet uit.
Ervaren of onervaren?? het gaat erom het gevoel tot uiting te brengen.
Discipline en gehoorzaamheid naar mij als jouw Meester, is een begrip dat als rode draad door je leven loopt.
Je opdrachten en regels zullen strak zijn
en je zal merken dat je meer aan kan dan dat je denkt.
Ik wil je zien, hoe ik je wil zien.
Bij ongehoorzaamheid zal ik je straffen.
Dit zijn straffen die jou mentaal en lichamelijk niet zullen beschadigen.
Bij mij ontvang je duidelijke regels dus je kent je plaats.
Je staat open innerlijk te groeien om je maximaal te kunnen toewijden aan mij als je enige Meester
Ik ben in bezit van een ingerichte speelruimte.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?