Ik ben een beginnend meester, en als jij een beginnend slavinnetje bent dan kunnen we samen véél plezier hebben…lees maar!

Ten eerste: Je moet wel thuis kunnen ontvangen…

Eerst een paar instructies vooraf: in je huis moeten alle gordijnen dicht zijn. De keukentafel moet voorzien zijn van een laken en 2 kandelaars met kaarsen. Dit is nodig voor je inzegening als mijn slavin…..

Bij binnenkomst zal je meester middels een tongzoen je proeven….dan zal ik op je sensueel uit gaan kleden…Je meester kleedt zich ook uit maar houdt zijn boxershort nog even aan…

Dan dwing ik je op de keukentafel te gaan liggen….en zal ik de kaarsen aan steken….Ik bind je vast aan polsen en enkels en lik en zuig je tepels tot ze hard zijn, vinger en bef je kutje tot je echt lekker nat bent….ik zal je inzegenen terwijl jij plechtig verklaart mijn lustslavin te willen worden…

Vervolgens bind ik je vast met je handen boven je hoofd en met je blote kontje naar mij toegekeerd. Ik zal je kontje billekoek geven tot je gilt van opwinding….ik speel met je @!#$ tepels en hoor je kreunen ‘Oh meester U maakt me zo @!#$!’

Dan draai ik je om en begin je dansende tietjes te masseren en likken, ze dansen onder mijn behandeling en je roept 'oh ja meester speel met mijn @!#$ lijf het

is zo héérlijk!'

Ik dwing je dan op je knieen en bind je handen op je rug….dan doe ik langzaam mijn boxershort uit en kan je mijn @!#$ opgewonden pik zien, ik doe mijn voorhuid naar achteren en je ziet dat mijn penis lekker @!#$ glimt en heel @!#$ ruikt…..je wil me likken maar nee dat sta ik je nog niet toe….Ik speel verder met je lijf terwijl je onderdanig op je knieen zit en mijn stijve piemel danst onder de sensuele behandelingen die ik je geef….

Zo @!#$ sletje zeg ik dan, nu ga ik je kruisigen….

Ik breng je naar je slaapkamer en bind je handen stevig vast…..zo @!#$ slavinnetje doe je kutje maar wijd open want nu ga ik je @!#$ beffen, je kutlipjes sabbelen, met mijn tong diep in je kutgaatje en dan… begin ik je @!#$ clitje te likken….zo sletje klaarkomen zal je keer op keer…je kreunt en je bereikt de ene climax na de andere….je sopt van geilheid….en smeekt me om door te gaan

Dan eis ik van je dat je mijn harde ballen likt, tot mijn piemel super @!#$ en super stijf is klaar voor de finale…….ik laat mijn natte penis @!#$ over je lippen dansen….je bent nu echt hongerig naar mijn pik en @!#$ klaar voor de totale overgave en je smeekt hard roepend om mijn @!#$ pik ‘oh meester @!#$ me diep in mijn mond en spuit mij vol met uw @!#$ sperma laat me uw harde pik in mijn mond voelen!’ en dan @!#$ ik je stevig in je @!#$ mondje, sletje zuigen zal je roep ik, zuig mijn pik helemaal leeg, ik eis dat je al mijn @!#$ sperma laat koken!

Tot slot eis ik dat je op je knieen voor me gaat zitten, ik rek met mijn vingers je @!#$ kontgaatje wat op en maak je kontgaatje nat met mijn pik….je kreunt en protesteert….maar dat helpt niet want eerst langzaam maar dan diep @!#$ ik je in je @!#$ kontgaatje, je kermt en kreunt en voelt je totaal vernederd bij het voelen van mijn 19cm @!#$ paal, als hij in je hete kontje glijdt…

Als je zwetend zoveel geilheid hebt gevoeld en geproefd dan zal ik je nog een laatste totale likbeurt geven tot je kreunt en me smeekt om goed diep en hard in je kutje geneukt te worden…

Een lekker en intens @!#$ spel tussen je meester en zijn lekkere hete slavinnetje die weet dat ze zich nu volledig aan haar meester WIL overgeven!

Durf JIJ zoiets aan? Ben JIJ zover dat je in mijn handen bloedgeil wil worden?

Misschien ben je echt nog nooit zo @!#$ geweest….Of misschien wil je een hardere aanpak?

Mail me voor meer infomatie aan of opmerkingen zijn ALTIJD welkom. En als je beslist, weet dan dat ook jij héél intens zult genieten!

Meester Frank