Fascinatie voor authentieke dames.

Hallo mensen mijn naam is Rob 30 jaar en ben eigenlijk al erg lang gefascineerd door aparte mensen, ik houd van mensen die afwijken van de standaard en heb ook een beetje een hekel aan lui die met elke mode stroming en rage meedoen, creatieve / open en eerlijke mensen vind ik interessant.

Jammer genoeg worden wij allen te veel geïndoctrineerd door massacommunicatie middelen zoals tv, weekbladen tijdschriften etc.

Daardoor spiegelen mensen zich aan veel in de publiciteit tredende mensen.

Waardoor er van allerlei schoonheidsidealen omhoog komen borrelen, dit gaat jammer genoeg ten koste van de authenticiteit van mensen. natuurlijk koren op de molen voor veel mensen die geld willen verdienen aan de gewone man, denk hierbij aan privé klinieken die allerhande cosmetische ingrepen doen, ik vraag me af of je daardoor zoveel gelukkiger wordt. Uitzonderingen daar gelaten.

Ook is het een mode verschijnsel om uitstekende schaamlippen te laten corrigeren.!?

Jammer hoor!!!!!! ik ben namelijk sinds mijn 13 e jaar al gefascineerd door grote schaamlippen! Bij mij is het “’ the bigger the better! “” ben hier achtergekomen toen ik rond mijn dertiende levensjaar een sauna bezocht met mijn ouders en zussen, er liep een dame met wel erg grote lippen en ik kon het niet meer houden J alles ging staan behalve mijn horloge. Ik heb het wel eens gepolst op mijn werk, en veel collega’s doen er een beetje lacherig over omdat het natuurlijk een apart onderwerp is, toch zeggen zij later vaak het wel lekker te vinden vooral met beffen vinden ze het fijn.

Ik vind het persoonlijk prachtig zo een mooi bloempje tussen de benen, ook mijn directe collega is het hier roerend mee eens.!!!!!

Erg jammer dat er zo weinig dames zijn die er voor uit durven te komen dat ze mooie lippen hebben,vaak zijn ze beïnvloed door een stereotype beeld van de vrouw in de playboy! Net of die altijd zo mooi zijn? een kwestie van smaak weet je wel en niet al het mooie zit aan de buitenkant bij de mens.

Gelukkig is niet iedereen zo vooringenomen en mijn vraag aan jullie is dan ook kijk beter voordat je jezelf veroordeeld en iets betiteld als zijnde lelijk je kunt beter zeggen uniek of apart / mooi.! (en plastisch chirurgen zijn al rijk genoeg.!)

Mvg Rob

Kijk ook eens op deze zite large-labia-productions

veel mooi fotomateriaal t.a.v dit onderwerp.