Zin in een date met een mooie nederlandse?

• Kate

Ha leuke mannen,

Ik wil graag kennismaken met leuke mannen die in zijn voor een leuke spannende date tegen een vergoeding.

Ik heb bruin haar, groene ogen, ik ben 1.75 en weeg 60kg.

Wil je meer informatie en heb je een voorstel, dan hoor ik het graag, Kate.

• M.

Hoi Kate,

Waar kom je vandaan ? Als je uit Gelderland komt ben ik geïnteresseerd !

Ik ben een leuke, lieve ondeugende man (34) en het lijkt me spannend je 's te ontmoeten. We kunnen iets afspreken en e.v.t. geef ik je dan een heerlijke massage !

Verder ben ik 1.73, blond haar en zie er goed uit. Trefwoorden: speels, plezier, ontdekken, respect voor elkaar, ongedwongen, schoon…

Liefs,

Mark

• theo

hoi kate woon je in brabant en hoeveel kost dat en wanneer kun je groetjes theo xxxxxxx

• Marco

Hoi Kate, lijkt mij heerlijk om een spannende date met je te hebben… waar je vandaan komt maakt mij niet uit. En waar we afspreken ook al helemaal niet… als we maar plezier hebben toch?!? Anyway… het lijkt mij leuk om eerste te genieten van een avondje uit en daarna ergens, bij jou of bij mij… of een parenclub… van elkaar te genieten! Mail mij maar terug als het je wat lijkt… xxx Marco

• guus

uiteraard wie heeft er nou geen zin in sex met een mooie nederlandse, morgen eventueel??? Lekker in de duinen met dit mooie weer??

Laat maar weten of het je wat lijkt….

• danny

hallo kate ik ben danny uit den haag en ik heb wel zin in een spannende date met je en ik zou graag meer info willen heben van je je kan me mailen ok ik hoor graag van je gr danny

• En_Jay

Ha lekkere meid,

Dat lijkt mij wel spannend. Lekker een avond de beest uithangen wie wil niet.

Let me know what you have to offer and maybe I'll make your night even “toffer”.

Niels

• Kris

Beste Kate,

Mocht je wee zin hebben, mail dan naar krispy@live.nl

Kus, Kris

• shaggy

Oh baby, ik heb altijd zin. Mag ik er dan ook in. Ik kan zitten wachten, maar ik laat hem liever staan. Hij staat altijd voor een mooie nederlandse meid. Ik wacht op je uitnodiging.