Rijpe vrouw gezocht

• Paul

Hallo,

Ik ben een jongeman van die geboren is in 1980 uit Enschede, 1.85 Lang, rossig haar, blauwe ogen, normaal postuur, geen oorbellen/tatoeages/piercings, en geen bril baard of snor. Ik rook niet en gebruik geen drugs.

Ik heb werk in Oldenzaal als magazijnman. Mijn hobby?s zijn bios uitgaan leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen en computeren.

Ik ben op zoek naar een vrouw tussen de 30 en 45 jaar voor een sexcontact in de regio Enschede Hengelo Oldenzaal. Mijn idee is om eerst een poos te mailen en daarna afspreken. Ik wil geen vergoeding en ik geef geen vergoeding. Mijn adres is lammertspaul@gmail.com. Ik kan niet wachten tot dat je me mailt.

Groetjes Gotty.

• rick

weet wel iemand voor je in Losser

• rick

weet wel iemand voor je in Losser

• Thomas

kun je mij haar mail- of msn adres sturen?

@!#$ altijd al op oudere vrouwen, maar is er nog nooit van gekomen.

• diadora

jouw bericht spreekt mij erg aan!!! en voelt ontspannen!! wil wel met je mailen wanneer jij dat wilt. Misschien kunnen we wel wat heter mailen!! xxx D

• diadora

kan je wat duidelijker zijn!!?

• diadora

wil je snel reageren please lijkt me zo leuk

• diadora

misschien niet al te duidelijk.

Ben 1.78 lang ned. 69 kilo en donker van haar. Wel grote borsten maar ja hi hi… ga vaak naar de sportschool, is een hobby, en dans heel graag, doe dat ook graagt thuis. een beetje een idee????

• Lgozer

hoi hoi.

ben nu wel benieuwd wie diadora is hoor zie haar nu zovaak met een advertentie hier nu

• marcel

Ook ik hou van rijpe vrouwen.