Holdupkousen en jarretels

• Tanja

Het begint weer kouder te worden, maar ik wil wel graag rokjes dragen. Dus een panty aan. Echter vind ik pantys niet lekker zitten. Holdup heb ik een keertje geprobeerd, maar die zakte ineens af. Wie heeft er hier wel goede ervaring met holdups? Of eventueel met jarretels, want daar denk ik nu nog aan. Maar die lijken me ook niet erg handig.

• Yvonne

Hoi Tanja,

IK draag altijd FFS kousen met een jarratel.

Maar koop wel een goed Jarretelgordeltje met minimaal 4 jarretels.

FFS kousen zijn kousen uit de jaren 50 met naad deze dragen heerlijk en kun je in alle keuren bestellen.

Groetjes Yvonne

• Tanja

Draag jij vaak kousen met jarretels? Ik denk dat ik gewoon eens een gordeltje ga kopen. Draag jij alleen gordeltjes of ook andere lingerie met jarretels zoals een torselet, corset of zo’n open bottom girdle?

Die FFS kousen zijn die ook van echte nylon ipv lycra? Maakt dat veel verschil in dragen of je nylon of lycra koopt?

• Tanja

Draag jij vaak kousen met jarretels? Ik denk dat ik gewoon eens een gordeltje ga kopen. Draag jij alleen gordeltjes of ook andere lingerie met jarretels zoals een torselet, corset of zo’n open bottom girdle?

Die FFS kousen zijn die ook van echte nylon ipv lycra? Maakt dat veel verschil in dragen of je nylon of lycra koopt?