spuiten

• Vicky

Hallo prikkers,

Ik heb een beetje vreemde vraag. Ik heb laatst mijn buurvrouw in vertrouwen genomen en haar verteld dat mijn vriend een grote penis (23 cm) heeft en als hij klaarkomt, lijkt het wel of hij een liter zaad spuit. Het ziet er inderdaad behoorlijk @!#$ en indrukwekkend uit.

Nu is mijn buurvrouw hier zo opgewonden van geworden, dat ze mij heeft gevraagd of ze een keer stiekem toe mag kijken als we @!#$.

Is dit normaal en moet ik dit doen? Op zich lijkt het mij wel opwindend.

groetjes

• man

ten eerste vraag ik me af waarom je haar zoiets persoonlijks verteld. op zich kan dit natuurlijk ontzettend spannend zijn. maar wat is de volgende stap waarschijnlijk wil ze dan door hem geneukt worden als ze dat nu al niet wilt.

• danny

hallo vicky als je het opwindend vind zou ik het gewoon lekker doen en misschien wil ze ook wel een trio doen ik lees het wel gr danny

• Vicky

Bedank Danny

Op zich heb ik er geen problemen mee als ze stiekem meekijkt (lijkt me ook wel @!#$). Probleem is echter hoe?

Bovendien is ze niet echt lelijk, dus over het triootje moet ik nog even nadenken

xxx

• danny

hallo vicky misschien kan je haar ik de kast laten staan als jullie bezig zijn of dat ze kan kijken om de hoek van de gang deur jij weet er dan van maar je vriend/man niet en het lijk mij ook wel spannend om een x mee te mogen doen ik kom uit den haag gr kus en likjes danny xxx

• Vicky

Hallo Dannt,

Ik heb het iets anders aangepakt. Ik heb onszelf afgelopen weekend gefilmd tijdens het nueken (leek hem wel een leuk idee

Toen mijn man klaarkwam, liet ik hem dit vlak voor de lens doen.

Ongelofelijk als je dit op je DVD-speler in slow motion terugziet. De rillingen lopen dan van opwinding over mijn rug.

Mijn buurvrouw begon er gisteren weer over en ik heb haar verteld wat ik gedaan heb. Ik heb de DVD echter nog niet gegeven. Ik laat haar nog even soppen en moet er nog even over nadenken, Tis toch wel heftig, om je buurvrouw je man zo te laten zien

xxxx

• danny

hallo vicky ja het is ook wel opwindend he om het zo terug te zien en ik zal ook ff wachten voor je het aan je buurvrouw te geven net wat je zegt laat haar maar ff soppen en het lijk mij ook wel lekker om een x iets met jou af te spreken en je lekker klaar te likken zodat ik je @!#$ sappen op kan vangen met me mond gr danny

• geilstel

Hallo Vicky,

wij filmen en fotograferen ook graag. het is idd lekker @!#$ om terug te zien. Wat je gedaan hebt is OK. Wat je ook zou kunnen bedenken is waarom je het leuk zou vinden als zij kijkt? Wil je eens met z'n 3en? Wil je gewoon lekker bekeken worden? Zou je je vriend eens met een andere vrouw willen zien of misschien haar gewoon jaloers maken met de lekkere @!#$ die jou wel en haar niet neukt?

Allemaal vragen die alleen jij kunt beantwoorden. Wel is het zo dat je hier een kans hebt om jullie sex nog leuker te maken dus….maak er wat van en….hou ons op de hoogte!!!!

• Vicky

Hoi Danny,

Helaas pindakaas.

Ik denk niet dat manlief dat goed gaat vinden. Niet dat ik het nooit met een andere man doe, maar dat zijn wel heeeeel goede vrienden (en vriendinnen).

Wel een xxx op je…