geen man meer nodig?

• Ester

Hallo allemaal,

Laatst ben ik met mijn vriendin (wij beiden zijn niet lesbisch) een weekendje naar Amsterdam geweest. Dus ook ff op de wallen rondgesnuffeld. Voor de gein heb ik toen zo'n dubbelzijdige @!#$ gekocht. Zogenaamd om onze mannen jaloers te maken.

Na in een restaurant wat gegeten te hebben, nog ff wezen stappen en dus iets te veel gedronken. Je raadt het al. Op ons hotelkamer besloten we om dat ding eens uit te proberen. Ik heb nog nooit zo.n @!#$ neukpartij meegemaakt.

Als een man klaarkomt, is het over en uit. Nou wij hebben het wel een paar uur volgehouden, ongelofelijk.

Je begrijpt natuurlijk wel dat ik dus wat vaker op de koffie ga bij mijn vriendin.

Ben ik nu opeens lesbisch, en is dit normaal? Ik vind @!#$ met een man ook nog steeds geweldig.

xxx

• Lisette

Ester,

Nee hoor, je bent echt niet ineens lesbisch.

Er zijn zoveel vrouwen die eens met een vrouw hebben geëxperimenteerd, of het heel graag willen.

Je hebt er van genoten, en das dan geweldig toch??

Wat ik wel zou adviseren, is evt. je man op de hoogte stellen van je fantasiën en misschien ook je belevenis met je vriendin.

Mijn ervaring is als je die dingen voor je houdt, je met een soort geheim komt te leven, en dat kan ik i.i.g. niet.

En veel mannen hebben er geen moeite mee hoor, en zien het ook niet als bedreiging in hun relatie.

Stiekem ben ik een beetje jaloers op je, hahahahaha.

Ik ben ook al een aantal jaren bi-schierig, maar die ervaring nog niet gehad.

Zie je het trouwens ook als vreemdgaan, nu je met je vriendin hebt gevreeën??

Groetjes Lisette