geschoren

• Hans

Hallo prikkers,

Onlangs heb ik mijn vriendin voorgesteld om haar k.tje kaal te scheren. Eerst wilde ze niet (leek haar eng met zo'n scheermes) en ik ben er verder niet op doorgegaan. Laatst begon ze er zelf over, alleen wilde ze dat ik het zou doen. Dus ik afgelopen weekend aan de gang. Wat is nu het probleem? Ze heeft blijkbaar het licht gezien, want nu scheert ze zich iedere dag. Geen stoppeltje mag je voelen. Bovendien is ze nu zo ongelofelijk g.e.i.l . Ze zit de hele tijd over haar k.tje te wrijven, zelfs waar anderen bij zijn. Ze zegt dat ze dat onbewust doet en er niets aan kan doen. Ook vertelt ze het aan al onze vrienden. Die vinden dat wel leuk, maar ik heb er nu spijt van als haren op mijn hoofd.

What can i do?

• Willem

Gewoon lekker van je @!#$ vriendin genieten. Lijkt me heerlijk zo'n partner.

Als ze zich op mij wil afreageren mag het hoor, laat ze maar mailen!

Willem

• Tanja

Hallo Hans

Leuke zinspeling dat met die haren op je hoofd.

Zelf heb ik onlangs zelf ook mijn k,tje geschoren en inderdaad het geeft een enorm sexy gevoel. Vroeger was ik daar niet zo mee bezig, maar de laatste tijd ben ik behoorlijk g..l. Ik moet me ook steeds inhouden om niet steeds tijd aan met mijn k.tje te vriemelen. Ik scheer me nu iedere ochtend en vervolgens smeer ik er massageolie op. Samen met een zijden slipje voelt dat dan heerlijk glad aan.

Ik ben dus bang dat je er mee moet leren leven, lijkt mij overigens niet echt een ramp.

succes en veel n..k-.plezier

• Willem

Hi Tanja,

En wat vind je van een supergladde pik? Reageer maar op mijn e-mailadres als je wilt…

Groetjes

Willem