tatoeeren

• Esther

Ik heb laatst in Utrecht mijn geschoren k.tje laten tatoeeren. Dit is echt het g.e.i.lste wat ik ooit heb meegemaakt. Op mijn werk heb ik dit aan een aantal college's verteld. Die willen mijn taoeage natuurlijk graag zien. Zelf lijkt het me ook wel g.e.i.l. om mijn tatoeage te laten zien, maar ik vraag me af of ik dan geen problemen krijg met mijn chef.

Groetjes

• Marco

Hoi Esther,

Het lijkt mij ook gigantisch @!#$ om te zien…. zelfs als ik je collega was! Maar kijk heel goed uit wat je op je werk doet…. dat soort dingen worden namelijk vaak niet getolereerd!

Wel ff een vraagje dan…. zitten daar ook mannelijke collega's tussen die je het wil laten zien? Want daar ligt grotendeels het probleem denk ik…. het op de vrouwen wc aan een paar vrouwelijke collega's laten zien, zal niet het probleem vormen! Wel als je het aan de mannen laat zien…..

Succes en wees voorzichtig

Groetjes Marco

• Rob van der meer

IK wil je chef wel zijn, Esther!! Mail maar naar robvandermeer125@hotmail.com

• Mark

Hoi Eshter,

ik heb nog nooit een getatoeerde kutje gezien. ik wil mezelf wel voordoen als een collega van je.

ik lees je wel.

gr en xxx op je tatoo

Mark

• Frank

Jammer dat jij geen collega van mij bent…

• geilstel

ligt er aan wat voor problemen…..? Misschien wil hij/zij ook wel ff voelen of het echt is. ;-)

• bandit

hallo Esther, lijkt me erg @!#$ ja jouw kutje..

ik wil jouw kutje ook wel bekijken.

als jij daar ook voor in bent mail me maar terug.

xxxxxx

• Jan Willem

Esther,

ik zou ook graag je tattoo willen zien. Kan je aub een pic naar me mailen.

Ik ben niet een van de vele viezeriks die hier op zit, ik ben geintresseert in tattoos