probleempje

• gozer

beste prikkers,

Ik en m`n vriendin hebben toch best wel een probleem. we hebben nu al weer dik 3 jaar een relatie. maar de afgelopen maanden heeft m`n vriendin problemen met klaar komen, wat ik ook doe. het lukt gewoon niet meer. nou kunnen we heel goed praten over alles. en nu zijn we er wel over uit dat het komt door het feit dat ze te veel met hetklaarkomen bezig is. ze wil zo graag komen. dat het daardoor niet meer lukt.

Heeft 1 van jullie de tip? want op deze manier is er voor haar niets meer aan.

Mvg een hopeloze gozer.

• marc

we eens over gehad om een keer met een ander man te vrijen , misschien windt haar dat enorm op en dat ze dan wel klaar kan komen.

• ^Viper

hm, dat vind ik persoonlijk niet zo`n optie, voor het zelfde geld loopt ze er dan met die vent vandoor…

• gozer

hallo,

Idd, het is net wat viper zegt, dat moet maar niet. maar heeft nou niemand andere tips?

Bvd

Gozer

• Iemand

Helemaal van voor af aan beginnen. Eerst maar weer eens strelen en zoenen zonder seks.

• Marco

Ik zou zeggen… verdiep je wat meer in tantra sex! massage e.d….. Je moet ervoor zorgen dat ze volledig ontspannen is….

succes ermee!

• katy

zet eens een leuke film op…

oke ze zijn allemaal het zelfde maar wel ook wel eens helpen

een flinke borrel en dan hele maal los ( een vrouw met drank… een engel in bed)

probeer eens iets anders dan wat je normaal doet…

haar hoofd moet wel leeg zijn tijdens de sex !!!