lingerie

• inge

ik draag sinds kort sjarretels en vind het nog een beetje eng zitten , dan bedoel ik als ik buiten loop denk ik dat ze afzakken of losschieten, wie heeft hier ervaring mee?

span ik ze te strak als ze losschieten of wat doe ik verkeerd, vind het wel heel erg lekker zitten.

• carla

zijn waardeloze dingen,bij mij knappen ze ook altijd…ik draag nu zelfophoudende kousen!en ook die krengen zakken af na het zitten…je hebt nou panties in de vorm van jarretels,wie weet is dat wat?

• Wendy

dfdsa

• Brenda

Ik draag al enige tijd regelmatig jarretels en vind ze erg lekker zitten. Beter dan een panty! En hold-ups zakken wel eens af bij mij, jarretels niet. Waar je wel rekening mee moet houden is dat het clipje er goed tussen zit. Zo niet, dan schiet hij erg snel los. En als het ring gedeelte van het clipje van metaal is, dan blijven ze ook beter zitten.

In het begin kocht ik goedkope gordeltjes bij bv livera. Maar nu bestel ik ze via internet. Die zijn wel duurder, maar veel beter geschikt om de hele dag te dragen. Ze hebben wat meer stof en korter jarretelbandje. En dat bandje is iets breder en er zitten er 6 aan ipv 4. Hierdoor schuift alles minder en draagt het beter. Oa te koop via. http://www.suzet.net/jarretelgordeltjes.htm

• Brenda

k;jho;

• Diana

Ik draag ze al ruim 7jaar vrij regelmatig. En ik vind ze erg lekker en prettig zitten. Toen ik op mijn 25ste ging trouwen droeg ik ze voor het eerst. En dat beviel goed. Na het huwelijk begon ik met het dragen van de bruidslingerie (torselet, string en kousen). En heb inmiddels diverse jarretel setjes bijgekocht. Het fijnste vind ik de wat degelijke gordels het fijnst. Dus wat meer stof, kortere en breder bandjes en vaak 6 ipv 4 jarretels.

Ik heb oa van het merk ‘What Katie Did’ en ‘Kiss me Deadly’. Ik bestel ze altijd online.

Als je goede (metalen) clips hebt en ze goed vast maakt zullen ze niet los schieten. Is mij nog nooit overkomen. Te straks spannen draagt minder fijn, maar is geen rede om los te schieten.

• erik

hallo inge,ik heb denk ik de oplossing,mail maar even,dan stuur ik jou enkele foto's.

je zal er feestelijk van opkleuren

• Diana

en wat is die oplossing?