Oudere vrouwen met (veel) jongere mannen

• Ronald

Hallo prikborders,

Zoals het topic hieronder ook staat de lezen en deze week een stukje in de Telegraaf over een moeder van 47 die sex had met de 22 jarige vriend van haar dochter dat er steeds meer oudere vrouwen sex zoeken bij (veel) jongere mannen en dat die jongere mannen dat blijkbaar ook graag willen.

Zie ik het verkeerd of is het de laatste tijd normaal en orde van de dag dat oudere dames (soms zelf vrouwen van in de 60, hiermee geef ik geen waarde oordeel) het bed delen met jonge mannen van in de 20 en 30.

• Tanja

Hallo Ronald,

Ik ben zelf al 39, maar zie er nog zeker goed uit. Ik ben sinds kort gescheiden, omdat mijn man mij niet kon geven wat ik wil. Ik heb een zoon van 18 die nog bij mij thuis woont. Zijn vrienden en vriendinnen zijn altijd welkom en blijven vaak slapen. Ik heb er geen probleem mee, dat mijn zoon sex met zijn vriendinnen heeft bij ons thuis. Tijdens een verjaardagsfeest heb ik zelf sex gehad met zijn beste vriend. Toen mijn zoon daarachter kwam, vond hij dit wel vet. Sindsdien komen zijn vrienden vaker langs . Die jongens geven mij alles wat je als vrouw kan wensen, dus wat is het probleem?

XXX

• geilstel

Als je eens zin hebt in een trio….. ;-)

• erik

hee Tanja, ik heb wel zin in een spannende date met jouw…

ik geef je mijn msn adres, kun je me toevoegen als je wil.

adres is: erikinreal@hotmail.com

tot snel xx

• marcel

Tanja ik wil ook wel

ik ben 18 en nog maagd maar misschien kan jij wat ervaring geve

roodpetje1990@hotmail.com mail of voeg me toe

gr marcel

• edwin

hallo dames

ik ben edwin ik ben op zoek

naar oudere dames die my willen dominineren

ik ben 22 jaar

ik kom uit arnhem en kan verplaatsen

ik ben zeer diskreet

slaaf edwin

• Jeroen

Hallo Tanja,

Ik ben 24jr, en heb wel zin in een spannende date met je… Ben voor heel veel in..

Mijn adres is: fireman40648@yahoo.com

p.s. kan ontvangen en verplaatsen!!

xxx

jeroen