verlieft op mijn broer

• Bianca

Hallo allemaal,

Mijn broer en ik zijn van kindsafaan altijd heel close geweest. Hij is nu 18 en is lief en knap. Ik ben 1 1/2 jr jonger. We wonen allebij nog bij onze moeder thuis. Onlangs heb ik hem perongelijk betrapt terwijl hij zich aftrok onder de douche. Ik had hem wel eens vaker naakt gezien, maar nog nooit met een stijve. Ook had ik een jongen nog nooit zien klaarkomen.Ik moet er steeds aan denken en fantaseer dat hij met mij naar bed gaat. Wat moet ik nu doen? Is het verkeerd om met je broer naar bed te gaan?

Alvast bedankt voor jullie reactie

• s

lijk me wel heel vreemd als je met dat gevoel rond loop.

maar as ik jouw was zou ik er niet aan beginnen. je hechte band met je broer is toch belangrijker.

zou jij mij berichtje eens willen lezen? bedankt

• Paul

Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is, jullie kunnen er samen toch van genieten en er een wederzijdse ontdekkingsreis van maken?

• geilstel

Begin eens met jezelf te ‘laten betrappen’ terwijl je je @!#$ vingert. Kijk eens hoe zijn reaktie is. Als jullie alle 2 18 zijn en het willen kan niemand je wat doen.

• SEX LIEFHEBBER

Hoi Bianca,

Gevoelens die anders zijn dan wat in de maatschappij gebruikelijk zijn kunnen altijd voorkomen. In dit geval zou ik je toch willen adviseren om ze weinig aandacht te geven. Probeer anders naar je broer te kijken. Gewoon als broer. Je bent NIET raar ofzo, maar je wordt van een sexuele relatie met je broer niet gelukkiger.

Je zal in de toekomst gewoon een toffe kerel vinden die geen lid is van je familie, waar je heel verliefd op wordt. Probeer die perspectief voor ogen te houden.

Overigens, als een broer & zus kinderen zouden krijgen is dat niet goed. De kans dat ze verstandelijk en/of lichamelijk gehandicapped worden is zeer groot. De kans is ruim 60% groter dan normaal.

Groet,

Sex Liefhebber

Bianca schreef:

>

> Hallo allemaal,

> Mijn broer en ik zijn van kindsafaan altijd heel close

> geweest. Hij is nu 18 en is lief en knap. Ik ben 1 1/2 jr

> jonger. We wonen allebij nog bij onze moeder thuis. Onlangs

> heb ik hem perongelijk betrapt terwijl hij zich aftrok onder

> de douche. Ik had hem wel eens vaker naakt gezien, maar nog

> nooit met een stijve. Ook had ik een jongen nog nooit zien

> klaarkomen.Ik moet er steeds aan denken en fantaseer dat hij

> met mij naar bed gaat. Wat moet ik nu doen? Is het verkeerd

> om met je broer naar bed te gaan?

> Alvast bedankt voor jullie reactie

• huib

Hoi Bianca,

Ik zou daar zeker niet aan beginnen.

Je hebt een zeer goede band met je broer en dat moet je zo houden;)

Ik denk dat vele meisjes van 16 1/2, als ze een stijve, klaarkomende penis van een jongen van ongeveer de zelfde leeftijd, de gedachten krijgen van whow daar wil ik het wel mee doen.

Jou tijd komt nog wel als je een leuke jongen tegenkomt waar je verliefd op wordt.

Dus heb nog ff geduld;)

Huib:)

• Dicky

Hallo Bianca

Ik ben het helemaal eens met geilstel. Je moet je gewoon per ongeluk laten betrappen terwijl je jezelf vingert. Ikzelf ben ooit betrapt door een vriend van mijn broer, terwijl ik mijn k u tje aan het scheren was. Ik keek hem aan en ging gewoon door. Hierdoor werd hij zo g e il, dat zijn l ul bijna uit zijn broek barstte.

Ik heb hem toen maar ff geholpen ha,ha.

Succes

• Cor

kletskoek,

Er moet minimaal 9 maanden tussen julie geboorten zijn!

willen jullie broer en zuster zijn!

• Cor

>

• geilstel

Nou Dicky, met jou willen wij dan ook wel eens spelen!!