Hoi allemaal. Ik ben 13 jaar en net als meer andere meisjes in de prostitutie terecht gekomen. Hier een lang verhaal over wat er met mij gebeurd is. Ik schaam me wel om het te vertellen, maar ik vind dat meer meisjes moeten weten hoe het kan gaan en ik kan hier anoniem mijn verhaal vertellen..
Ik deed aan streetdance in een sportschool en ontmoette daar een aardige japanse man van 35. Hij vroeg aan mij of ik 1x per week bij hem kon helpen schoonmaken voor 40 euro. Dat ben ik dus gaan doen. Bij hem thuis hadden we steeds lange gesprekken, keken we films en maakten we dus samen zijn huis schoon. Hij gaf mij heel vaak kleren, cs’s en dvd’s. Op een gegeven moment klikte het heel goed en werden we verliefd. Dat was niet de bedoeling, ik schaamde mij heel erg en hij nog erger.
We zoenden en waren behalve op de dag dat ik daar schoonmaakte ook veel vaker samen. Niemand wist dat wij verkering hadden. Op een gegeven moment begon hij mij steeds dingen over sex te vragen. Ik vond dat heel vervelend en wilde er niet met hem over praten, ik was nog niet klaar voor sex. Daarna wilde hij samen sexfilms kijken, dat vond ik vies. Maar na een paar keer een sexfilm gezien te hebben raakte ik het gewend.
Een paar weken daarna lagen we samen in bed te zoenen en probeerde hij mijn kleren uit te doen, ik was heel zenuwachtig en liet hem dat doen. Toen gebeurde er dus meer en hadden we na een half uur al alles gedaan. Toen ik later thuis was had ik veel spijt en voelde ik me heel vies. Ik hield van hem en ben daarna toch weer naar hem toe gegaan. Nadat we het een paar keer gedaan hadden was er 1 keer dat ik het heel leuk vond en ik dus klaar kwam. Daarna was het leuk en vond ik ook het kijken naar de sexfilms niet meer zo vervelend.
Op een gegeven moment keken we vaak naar films met meerdere mannen daarin. Vaak met oude mannen. Toen vroeg hij of ik nog een man er bij wilde. Dat wilde ik helemaal niet. Toen kwam ik de keer daarna bij hem en was er nog een man die Johan heet en toen vroeg hij er weer na, omdat die man er bij was durfde ik geen nee te zeggen. Hij is heel oud, volgens mij 75 of ouder. Toen we dat gingen doen was ik heel zenuwachtig, maar was het ook wel een beetje spannend als ik heel eerlijk moet zijn. Die keer vond ik het leuk, maar daarna wilde hij elke keer weer een andere man erbij hebben. Dat vond ik niet leuk en ik vond het vies, die eerste man vond ik wel leuk. Maar ik was bang dat als ik het niet meer zou doen hij het uit zou maken en ik wilde het dus wel voor hem steeds met andere mannen doen, omdat hij het zo leuk vond. Ik schaamde me heel erg, maar gelukkig wist helemaal niemand het.
Een paar weken daarna gingen we zogenaamd bij een vriend van hem op bezoek in Amsterdam. Er was daar helemaal geen vriend, hij had gewoon tegen mij gelogen, maar hij was bang dat ik anders niet durfde mee te gaan. Het was een soort sexhuis met meerdere buitenlandse en Nederlandse meisjes die daar woonden en voor geld sex hadden met oude mannen. Het rare vond ik toen was dat die meisjes (net zo oud als ik) het helemaal niet erg vonden om voor geld sex met oude mannen te hebben.
Daarna gingen we nog een keer daarheen en was ik met 1 van de meisjes een beetje aan het kletsen. Op eens was hij weg! Een andere man zei dat hij met mijn vriend had afgesproken dat ik 1 middag bij hem ging werken. Eerst waren er helemaal geen klanten maar toen kwamen er steeds klanten, die steeds met mij wilden. Toen ben ik dus daar de hele middag gebleven, maar hij kwam steeds niet. Ik heb helemaal geen avondeten gehad en ’s avond kwam er een groep van meer dan tien oude mannen die tegelijkertijd sex met mij hadden en er was iemand die het met een videocamera opnam. Om tien uur kwam hij mij eindelijk ophalen
We zijn daarna vaker daar geweest. Ik was heel erg bang dat er mensen zouden komen die mij kenden en het aan mijn ouders en vriendinnen vertelden. Na heel vaak daarheen geweest te zijn kwam ik niemand tegen die ik kende en raakte ik het gewend om daar te werken, ik schaamde me niet meer. Ik mocht veel geld houden. Het was daar eigenlijk wel leuk en gezellig.
Toen ik een keer op school was en daarna naar mijn vriend toe ging was hij er niet en nam hij de telefoon niet op. Op de sportschool zeiden een paar mensen dat hij in de gevangenis zat. Ik wilde het eerst niet geloven, maar hij was dus echt opgepakt en hij zit nu in de gevangenis voor oplichting. Ik weet niet hoe het komt dat hij opgepakt is en ik heb hem nog steeds helemaal niet meer gezien, maar hij moet een paar jaar in de gevangenis blijven. Niemand weet dat ik in de prostitutie heb gewerkt, ik zei dat ik gewoon vaak bij hem kwam schoonmaken en ook vaak samen met hem bij andere mensen schoonmaakte en daarom veel geld had. Ik schaam me er voor en niemand hoeft het te weten.
Nu is het heel moeilijk om weer gewoon naar school te gaan en met vriendinnen om te gaan. Ik ben nog heel erg gewend aan hoe het eerst was en ik mis mijn vriend heel erg. Als ik heel eerlijk moet zijn was ik eigenlijk een beetje verslaafd aan de prostitutie. Mijn vriend heeft me ook verteld dat het in Tokyo heel normaal was dat jonge meisjes op de middelbare school aan prostitutie deden, meer dan de helft doet er wel eens aan. Daar is er een telefoonnummer waar meisjes gratis heen kunnen bellen om afspraakjes te maken met oude mannen voor veel geld. Daar mag het vanaf 14, maar de meeste meisjes zijn jonger, omdat niemand het controleert.
Nu weet ik helemaal niet hoe het met mijn vriend gaat en ik maak mij heel veel zorgen. Ik kom nu alleen nog vaak bij die oude man Johan die er de eerste keer was, omdat ik nog steeds verslaafd ben. Maar bij hem krijg ik niet betaald.
Wat ik wil zeggen, begin niet aan prostitutie als je iets wil bereiken met school of met een baan, want het is heel moeilijk om er mee te stoppen. Ik heb geluk dat niemand het van mij weet, maar anders zou ik het echt heel erg vinden om in de prostitutie te werken. Gelukkig heb ik nooit achter een raam gestaan, dat lijkt mij verschrikkelijk. Met die dat wel meegemaakt hebben heb ik heel veel medelijden en met degenen waarvan de ouders het weten ook. Als niemand het weet, je niet gedwongen wordt om aan prostitutie te doen en je aan prostitutie verslaafd raakt is het heel leuk, maar als je achter een raam staat en mensen misbruik van je maken (geld stelen) is het vreselijk. Ik zou graag weer in het sexhuis willen werken. Van wat ik gehoord en gelezen heb zijn alle antiliaanse en marrokaanse jongens loverboys. Je krijgt bij hun geen geld en je moet achter een raam staan. Begin dus nooit aan een relatie met een marrokaanse of antiliaanse jongen. Die zijn allemaal slecht en verkrachten en stelen.
Zijn er hier meer meisjes die in de prostitutie hebben gewerkt? Hoe is het bij jullie gegaan?