kleding probleem

• Chantal

Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje

Sinds een tijdje zit ik op een sportschool en doe aan fitness. Ik had vroeger niet zo'n mooi figuur en droeg altijd een slobber trainingspak. Gelukkig is dit al behoorlijk verbeterd en ik zit nu veel beter in mijn vel. Tegenwoordig draag ik dan ook zo'n speciaal fitnesspakje. Deze zit wel een beetje strak, zodat je mijn spleetje en borsten goed kan zien. Ik draag er dan ook niets onder.Het idee dat mannen mij zo zien wind mij nl erg op.

De sportschooleigenaar echter vindt dat ik mijn kleding moet aanpassen omdat het aanstoot zou geven. Ik baal hier erg van, want ik ben eindelijk trots op mijn lichaam en wil anderen graag laten zien dat dat iedereen die dat wil er sexy uit kan zien. Daar is toch niks mis mee?

• seeker1981

nou meid ik zou daar helemaal geen probeem mee hebben.wat zijn dat voor kerels is toch niks mis mee, je moet dat helemaal zelf beslissen stuur mij maar een paar fotos door dan weet ik waar je het over hebt maar kan me er niets bij voorstellen wat die kerel zegt.mijn mening is gewoon dragen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Vicky

Hoi Cahantal,

Helemaal eens met Seeker. Zelf vind ik het ook leuk om me een beetje uitdagend te kleden. Een beetje schockeren hoort daar voor mij ook bij. Een kort rokje met een doorzichtig slipje doet het altijd goed bij de mannen. Je doet er niemand kwaad mee, integendeel.

Neem maar een andere sportschool als ze er niet tegen kunnen.

XXX

• man

hallo

geen probleem kom maar bij ons op de sportschool fitnessen.