Op zoek naar een experimenteer-maatje

• Anna

Hey hallo,

Sinds vijf weken is mijn relatie over, en juist met dit lekkere warme en inspirerende weer heb ik wel behoefte aan wat spanning. Ik ben voorlopig nog niet op zoek naar een vaste relatie, maar zou graag vrijblijvend wat experimenteren. Daarom ben ik nu op zoek naar twe mannen die mij (tegelijkertijd) een keertje goed zouden willen verwennen. Die fantasie spookt al een tijdje door m'n hoofd…dus, het mag er nu wel eens van komen ;)

Ben je een man en zie je een triootje wel zitten? Heb je vrienden die daar ook wel voor in zijn? Laat dan even een berichtje achter. Ik ben een meid van 19 jaar, zit nog strak in m'n vel en zie er verzorgd uit. Omgeving Utrecht.

Hopelijk hoor ik wat van jullie!

X

Anna

• Martin

Hoi Anna,

Ik heb wel interesse. Misschien kun je me even een mailtje sturen naar m.martin66@quicknet.nl?

Dikke kus

Martin

• Paul

Hé Anna,

Zou graag weten in hoeverre je aanbod serieus is.

Stuur me maar wat leuke foto's toe.

X

Paul

• marc

heb wel intresse 27 jaar

• tom

Hey,

Ik lees zojuist jouw advertentie en lijkt me spannend om een keer iets af te spreken.

Ben zelf ook niet op zoek naar een relatie maar een aantal spannende afspraken lijkt me wel iets.

Ik ben 34 jaar ,187 m lang , blond haar en slank (sportief).

Overgens woon ik in Utrecht.

Lijkt het je iets ,mail me dan even.

Tom

• ben

He Anna,ik zou jou graag willen verwennen samen met mijn beste vriend rooie willem uit den haag.We zouden vader en zoon kunnen zijn qua leeftijd,maar seksueel kan niemand ons als duo verslaan.Neem ons gewoon,als j van een uitdaging houd Gr Ben en Willem

• man

hallo anna

waar kom je vandaan?

• geilstel

Misschien eens een trootje Anna? Laat maar wat weten via mail.

• man

hallo

zoeken jullie misschien ook een extra man voor haar?

• geilstel

Nee.