die mij met zijn stick wat extra les kan geven
Hoi Saskia,
Deze hockeyleraar (35, Nijmegen) heeft wel gehockeyd in z'n leven (voornamelijk met 1 vaste speler ;-) maar nooit lesgegeven.
Hij wil dat graag een keer doen met jou…. Dan leren we onder andere de basistechnieken, van hoe je het beste een stick vast kunt houden , en uiteindelijk natuurlijk hoe je het beste ‘scoort’ !
Hockeystick is aanwezig, dus hoef je niet zelf mee te nemen… :-)
Mail me voor m'n msn !
liefs,
Harm
Hoi Saskia,
Leuk zo'n oproep want ik hockey al meer dan 25 jaar en vindt het ook n leuk plan om jou ook beter te kunnen maken. We kunnen dan lekker n balletje slaan en dan kan ik glijk zien wat je nog kan verbeteren. Daarna kunnen we er dan vol tegen aan zodat jij het nieuwe seizoen onherkenbaar verbeterd bent en schier onherkenbaar in t spel. Ik ben 41jr en woon in Zeeland, single, sportief, sociaal, openminded en altijd klaar om te helpen. Als je he veilige vindt wil i je ook op msn ontmoeten zodat w elkaar beter leren kennen voor we werkelijk afspreken voor de eerste training. BeertjeCollarcol@hotmail.com. love is in the air David
Hoi Saskia,
Leuk zo'n oproep want ik hockey al meer dan 25 jaar en vindt het ook n leuk plan om jou ook beter te kunnen maken. We kunnen dan lekker n balletje slaan en dan kan ik glijk zien wat je nog kan verbeteren. Daarna kunnen we er dan vol tegen aan zodat jij het nieuwe seizoen onherkenbaar verbeterd bent en schier onherkenbaar in t spel. Ik ben 41jr en woon in Zeeland, single, sportief, sociaal, openminded en altijd klaar om te helpen. Als je he veilige vindt wil i je ook op msn ontmoeten zodat w elkaar beter leren kennen voor we werkelijk afspreken voor de eerste training. BeertjeCollarcol@hotmail.com. love is in the air DavidSaskia schreef:
>
> die mij met zijn stick wat extra les kan geven
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?