Tips mbt hotel....

• Simone

Na 15 jaar heb ik weer contact met een oude vriend,Herman.Hij heeft een gelukkige relatie en ik ook….maar sexueel zijn we erg goed samen!Na tig keer in de auto willen we nu wel eens een hotelkamer boeken.Zijn alleen bang voor het geven van onze namen……Wie heeft hier ervaring mee?Kan je gewoon een naam en adres verzinnen?En hoe vreemd is het om een kamer te boeken van 20 tot 03.00 uur s'nachts? Ik hoor het graag van jullie!

• ed

Gewoon een naam verzinnen lukt niet altijd omdat je een rijbewijs of paspoort moet tonen. Niet elk hotel doet dat.

En je boekt voor 1 nacht en als je gaat laat je de sleutel achter bij de portier

• Hella

Ik werk zelf bij de receptie van een hotel.

Een hotel wordt heel veel gebruikt door stelletjes die een nacht boeken maar een paar uur blijven. Dus voor ons als medewerkers is dit de normaalste zaak van de wereld. Een hotel gaat zorgvuldig om met gegevens. Als er iemand belt of langs komt en vraagt of naar een naam van een gast of die daar is mag daar niks over gezegd worden. Iedereen die in een hotel verblijft is daar anoniem voor anderen.