Waar zou jij sex willen hebben?
Weet jij een plaats waar je sex heel spannend vind?
Wie weet kunnen we wel samen op die plaats sex hebben?
Heb je het wel eens gebropeerd in een jeugdherberg? Je weet wel, zo'n kamer waar je met zijn tween of meer op een kamer slaapt met van die dunne wandjes dat als je zou willen iedereen je kan horen.
Ook heel spannend vind ik het in een chique hotel zo rond etenstijd als de roomservice over de gangen struint. En dan even een diepe @!#$ kreun! Heerlijk.
En jij?
Nou Marc, ik zou nog wel weer terug willen naar het naaktstrand op Rhodos. Daar lagen mijn vriendin en ik op een dag lekker te zonnen, Vlak bij lag een leuke knul, die wel heeeel vaak onze kant op keek. Om hem een beetje te plagen, besloten we om elkaar eens lekker met zonnebrandcreme in te smeren. Het gevolg was echter dat we er zelf behoorlijk ge.il van werden.
Ik ben toen gewoon naar hem toe gegaan en vroeg hem of ik hem ook even moest insmeren. Hij was wel even overdonderd, maar ik gaf hem geen tijd om na te denken (misschien verstond hij me wel niet). Mijn vriendin kwam er ook snel bij en we hebben hem toen lekker ingesmeerd. Toen ik op zijn pik ging zitten gleed die dan ook in een keer naar binnen. Inmiddels hadden zich ook wat andere strandgangers verzameld. Sommigen keken toe, terwijl er ook een paar aan het filmen waren. Een andere vent was mijn vriendin met een ongeloofelijk grote paal aan het fucken.
Het werd echt een ongelofelijk zooitje. Op een gegeven moment deden steeds meer mensen mee. De rest van de vakantie ging dat zo door, zonnen, zwemmen, feesten en neu-ken, maar we hebben wel en supervakantie gehad.
Dus Marc, wie weet zien we je volgend volgend jaar wel op Rhodos.
XXX
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?