Hallo lieve vrouwen,
Ik ben op zoek naar een slanke vriendin om met elkaar te vrijen. Sex is iets heerlijks en ik wordt er vriendelijker en vrolijker van. Maar ik ben vrijgezel en geen uitgaanstype, dus kom ik wat tekort. Wie herkent zich hierin? Zelf ben ik niet op zoek naar een vaste relatie, dit is mij toch wel behoorlijk moeilijk gebleken en heb besloten los te laten en te gaan voor het genieten zonder knellende verbintenis. Vrijheid blijheid en geen lasten, maar lusten.
Ben 43 jaar, Nederlands, blank, slank en goed gebouwd, niet rokend, teder, vrij rustig, geduldig, niet knap maar ook niet onknap, hbo niveau, zonder weelderige haarbos, blauwe ogen en heb gewoon af en toe zin om een heerlijk vrouwenlichaam te voelen en te verwennen en verwend te worden.
Je mag gebonden zijn, als je man er maar van weet, want ik houd niet van stiekem gedoe. Ook als je man/vriend het niet meer kan of wil zou ik een uitkomst voor je kunnen zijn. En mocht je als studente af en toe iets willen bijverdienen zonder helemaal het ‘circuit’ in te duiken, dan wil ik ook wel met je in contact komen.