ben maagd... wil sex!!!!

• stoute P

Ik ben een lieve en @!#$ jongen van 23 uit Nijmegen. Ik zoek een leuke en lekkere meid (tussen 18 en 30 jaar) die mij wil ontmaagden. Liefst met weinig of geen ervaring (maar met ervaring mogen ook reageren).

Stuur maar eens een berichtje.

PS een (sex)relatie behoort tot de mogelijkheden.

• Vitanov

Ik wil je best je eerste ervaring geven, waar zou je het willen doen?

• stoute P

voor ik daar op in ga wil ik eerst weten wie je bent (leeftijd en zo en hoeveelheid ervaring)

• Vitanov

Ben 24, krullend blond haar, bruine ogen. Heb redelijke ervaring maar je zou de eerste zijn die ik ontmaagd. Ik ben heel flexibel in tijd en plaats.

• stoute P

Ik wil graag dat mijn eerste keer heel speciaal is. daarom wil ik toch nog enkele dingen weten:

iets meer over je uiterlijk (je postuur, heb je een kale poes, cupmaat, etc)

welke handelingen zou je doen? (standjes, pijpen, etc)

vraag je een vergoeding?

ook kan ik zelf niet ontvangen. ik woon nog thuis, dus kan niet zomaar een vreemde vrouw mee naar huis nemen alleen voor sex. maar te ver reizen heb ik ook weinig zin in.

• peter

Hoi Vitanov

Ik zou het ook graag met je willen doen.

het is nu zondag nacht en als je nu nog reageert kom ik naar je toe.

X

• Luc

Vitanov,

Ha jij ;-) Vind je het ook leuk om 28-jarige mannen te verwennen?

Groeten,

Luc

• stoute P

je leeftijd is goed. wel wil ik nog een paar dingen weten voor ik eventueel iets met je afspreek:

iets meer over je uiterlijk (je postuur, misschien enkele intieme details…)

doe je ook pijpen?

vraag je een vergoeding?

• Maegan

Uiteraard zal ik ervoor zorgen dat je eerste keer heel speciaal is.

Mijn krappe poes is geschoren maar niet kaal, cupmaat 85B, volslank.

Ik doe vele standen, man boven, vrouw boven, zijwaarts, staand, achterlangs (mijn specialiteit)

Pijpen doe ik op aanvraag.

Ja ik vraag een kleine vergoeding. Ik kom nooit bij mensen langs. Of ik regel een kamer in de omgeving van de persoon die wil @!#$ of bij mij thuis. Aangezien je in Nijmegen woont zal ik denk ik eerder een kamer regelen in jouw buurt als je wilt.

Verder kun je me bereiken via M.S.A.Vitanov@gmail.com

• Vitanov

Hallo Luc,

Ja ik verwen ook mannen van 28

Heb je zin in een @!#$ neukbeurt?