Ben ik nu lesbisch?

• Ester

Ik heb al jaren een goede vriendin. Ze is lesbisch, maar dat heb ik nooit een probleem gevonden. Zelf was ik altijd hetro. Ik zeg was, want nu weet ik het niet meer zo zeker. Onlangs heb na een feestje (waarbij we allebei een beetje teveel hadden gedronken) sex met haar gehad. Het was eigenlijk meer voor de lol. We hadden echt ontzettend veel plezier. Op een gegeven moment begon ze mij van onderen te likken en ik kwam klaar. Op een ggegeven moment haalde ze een enorme dubbele @!#$ te voorschijn. Hiermee kun je dus elkaar neu-ken zonder dat er een man aan te pas komt.

Er kwam in ieder geval geen eind aan, het was echt heerlijk en ik heb nog nooit zo vaak klaargekomen.

Is het mogelijk dat ik nu lesbisch geworden ben, of is het maar een bevlieging?

Groetjes

• Petta

Hallo Ester,

Daar wil ik nog wel nader onderzoek naar doen.

Misschien ook nog wel een tweede keer voor de zekerheid.

Groetjes.

Petta.

• geilstel

Tussen hetero en lesbisch zit nog bi. Dat houdt in dat je van beiden houdt en kunt genieten. Misschien heb je die kant ontdekt. Als je het nuchter nog wilt dan was het niet eenmalig.

Veel plezier!!!

• Peter

Nou Ester, daar kan ik niet zo direkt antwoord op geven, dat zou ik graag eens een keer willen onderzoeken met een aantal proeven.

• Bart

Lieve Esther,

Ik denk niet dat je meteen lesbisch bent geworden, maar meer aan het experimenteren bent. Blijkbaar ben je tot de ontdekking gekomen dat vrouwen je iets kunnen bieden, misschien meer dan dat mannen je kunnen bieden.

Naar mijn gevoel moet je er van genieten en ontdekken hoe jij sexueel bezig wilt zijn. Misschien is er zowel ruimte voor een man als een vrouw, misschien is er uiteindelijk alleen maar ruimte voor één sexe.

Mijn advies is om er geen naam aan te geven, je gevoel te volgen en ontdekken waar jouw sexuele en emotionele gevoelens naar toe gaan.

Geniet er van en veel succes!Ester schreef:

>

> Ik heb al jaren een goede vriendin. Ze is lesbisch, maar dat

> heb ik nooit een probleem gevonden. Zelf was ik altijd hetro.

> Ik zeg was, want nu weet ik het niet meer zo zeker. Onlangs

> heb na een feestje (waarbij we allebei een beetje teveel

> hadden gedronken) sex met haar gehad. Het was eigenlijk meer

> voor de lol. We hadden echt ontzettend veel plezier. Op een

> gegeven moment begon ze mij van onderen te likken en ik kwam

> klaar. Op een ggegeven moment haalde ze een enorme dubbele

> @!#$ te voorschijn. Hiermee kun je dus elkaar neu-ken zonder

> dat er een man aan te pas komt.

> Er kwam in ieder geval geen eind aan, het was echt heerlijk

> en ik heb nog nooit zo vaak klaargekomen.

> Is het mogelijk dat ik nu lesbisch geworden ben, of is het

> maar een bevlieging?

>

> Groetjes