sex

• henk

hallo Mariska,,

jij hebt zin, in lekkere en leuke sex denk ik dan maar…, nou en ik ook.

ik ben henk en woon in het midden van het land. kan je goed ontvangen en ben in voor heel veel, maar geen echt extreme dingen. gewoon lekker sex hebben en dit mag ook best wel pikant zijn en wat verder gaan dan het “gewone” op-en-neer. wil jou best lekker strelen, likken, zoenen en…

en dan het pikante en best wel wat meer…

Mariska, “schrijf” mij maar even terug en als je dingen wil weten of vragen hebt, ik geef je overal eerlijk antwoord op.

Mariska,

alvast een klein kusje waar je maar wilt.

Henk

• henk

hallo Mariska,

jij hebt zo'n zin, nou, ik ook!

even voorstellen.

mijn naam is henk en ik woon in bilthoven.

ben een rustige, vriendelijke, eerlijke en aardige man.

op sexgebied ga ik best wel ver, maar nooit tegen de zin in van mijn partner. daarom vraag ik jou, Mariska, wat jij lekker vindt en graag zou willen doen. ben best wel benieuwd en ik heb ook best wel zo'n zin, dus…

vriendelijke groet,

henk

• loveyourklitje

Ja,mmmmmmmmmmm ook ik heb veel zin. jij ook nog steeds, Mariska?

ben wel benieuwd naar je! mijn gebruikersnaam is : loveyourklitje dus dat is wel duidelijk gericht op nat en lekker bijgeknipt.

chat je even terug dan kijken we samen verder!

• henk

hallo Mariska,

jij hebt zo'n zin, ik ook!

en waar heb jij zin in en wat vindt jij fijn en lekker?

ik, henk, woon in bilthoven en kan je goed en lekker ontvangen. zelf heb ik weinig taboes en als je dat wilt, kun je bij mij best Dominant zijn.

Mariska, mail mij alsjeblieft even.

dank je wel, @!#$ groeten,

henk

• johan

johan ik ben 40 jaar mijn msn is johan_schalk@hotmail.com

mijn vriedin is vreemdgegaan ik krijg weer kriebels veder kunen we op msn bij kletsenMariska schreef:

>

> Ik heb zo'n zin. Jij ook?